Senaste inläggen
Utlandsbetalning
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Reklam blad med eller utan kostnad?
Hejsan! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Webshop från e-butik.se till lågt pris
E butik från e-butik.se överlåtes pga felköp. Kategori: Till salu |
|||
Leverantörsförmedlingstjänster Kina - erfarenheter?
Vad har ni för erfarenheter av de här tre tjänsterna? När det gäller att hitta vettiga leverantörer av önskade produkter, risk för lurendrejeri, möjlighet till rådgivning/assistans och annat som kan ha betydelse? |
|||
Hur bokföra skogs-jordbruksfastighet?
Har idag egen firma inom skogsmaskinkörning.Bokför själv med momsredovisning varje månad. |
|||
på vilket konto ska kläder för promotion bokföras?
Till vilket konto ska jag bokföra kläder som har köptes och användes vid en fotografering? |
|||
.SE:s Internetfond är öppen för ansökningar!
För femte året i rad är .SE:s Internetfond öppen för ansökningar. .SE:s Internetfond finansierar fristående projekt som syftar till att utveckla Internet i Sverige. Under 2008 anslås 5 miljoner kronor, varav 2,5 miljoner kronor kan sökas under våren. Kategori: Nyheter |
|||
Kunskaper och Hjälp finnes härSommar Kategori: Affärsidéer |
|||
Medarbetare Samarbetare etcSommar Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Öresavrundning - Ett intressant huvudbry!
Hej igen, |
|||
Inköp av inventarier innan företaget är momsregistrerat?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Bokföra kreditfaktura
Hej Alla! |
|||
Tänk rätt bli framgångsrik - Napoleon Hill
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av hyresfakturor med förskottsbetalning.
Har fått fakturor 2st för hyresbetalning. |
|||
vad ska jag Sälja på tradera?
Kategori: Allmänt |
|||
Handla från ebay och sälja vidareÄr det lagligt att köpa hem märkes prylar från ebay och sen sälja det på den svenska marknaden? Förutsatt att man betalar moms och eventuell tull avgift. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Open Source webshop?
Hade tänkt att starta upp en web butik men har inte riktigt kommit fram till vilket jag ska välja. Funderade ett tag starkt på textalks bas paket men har nu kommit in lite på open source alternativen så som oscommerce, magento osv.
Kategori:
E-handel
|
|||
Förstår ingenting...
Behöver lite svar på detta med förenklat bokslut. |
|||
Konkurrensförbud
Hej! |
|||
Hur mycket i vinst eller hur högt resultat bör man ha?
Jag är nyfiken på vad är "medel" vinsten eller resultatet på ett enmansföretag under verksamhetsår 2, Hur mkt skall en anställd dra in till firman i månaden om man skall tjäna något på det? finns det någon procentsats som säger om omsätningen är x kr bör resultatet vara y... Kategori: Allmänt |
|||