Senaste inläggen
Bokföra tillgångar som tagits upp i öppningsbalansräkningen?
Hej igen underbara hjälpande människor! :winner |
|||
Lön eller faktura?
Hej allihop, ;D |
|||
Agentur golfartiklar
Hej på allihop och tack för ett fint forum och många goda råd! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför jag följande....
Företaget har inget kontokort kopplat till företagskortet. Ägaren har fört över exempelvis 1250:- till eget konto som avser en flygresa inrikes. Som han har betalat med eget kort. |
|||
E-logistikHåller på å starta eget tänkte att till en början sälja över internet och har nu kommit fram till den stora frågan lagret har läst runt lite och kommit fram till E-logistik företag kan va en bra lösning då dom står för lager och packningen vilket kostar mycket pengar för ett nystartat företag. Någon som har erfarenhet av E-logistik bra eller dåligt... Kategori: E-handel |
|||
Frågor kring AB
Hej! |
|||
Ta kontakt med leverantörer
Har nu kommit till skedet där det är dags att fixa sina leverantörer till min butik. Skulle behöva lite tips på hur jag ska lägga upp mitt "introduceringsbrev" till leverantörer jag är intresserad av. Vad ska jag skriva vilka saker bör jag ta upp och vilka frågor jag bör ställa osv. Kategori: Allmänt |
|||
The Call of the Entrepreneur
Något som sett den här dokumentären eller vet var man får tag på den? Kategori: Allmänt |
|||
när, i bokföringssyfte, smartast att dra igång ett företag?
Om man ser till bokföringen, och även bokslut och sådant som ska göras varje år, när är det "smartast" att starta igång ett företag? |
|||
Bokföringsfråga
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
hur blir det med privatekonomin om man säger upp sig och startar eget?
någon som har en aning om hur jag ska göra? Kategori: Allmänt |
|||
Gemensam marknadsföring Linköping Östergötland
Hejsan!
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Varning för hittadirekt.se /Hitta Direkt !!!
Jag råder alla till att avstå från allt som har med HittaDirekt att göra! Det är ett riktigt bluffföretag! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Dra av 6% moms
Känner mig måndagstrött helt vilsen idag och hoppas på kort snabb hjälp. |
|||
Skatt på aktieutdelning
Om man har en aktieutdelning enl schablonregel som innebär utdelning upp till ca 89 000 kr (i deklarationen 2008) så ska ju detta beskattas med 20% men sen när jag satt och läste en broschyr från skatteverket som heter "Skatteregler för aktiebolag" så står det så här: |
|||
Lämpligt annonsprisVad kan man begära för annonspris för en banner? Det handlar om en banner placerad mitt i blickfånget på sajtens övre del. Vi har cirka 10000 unika besökare per månad och någonstans mellan 40000 och 60000 sidvisningar. Vi erbjuder exakt den nischade grupp som det annonserade företaget är ute efter. Annonsen ska ligga i två månader. Ugår man från vå... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
AB - start
Hej, |
|||
Klädtillverkare i utlandet
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Indexering och registrering av webbadress
Hej hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Turism - en viktig handelsvara
Turismen är en viktig inkomstkälla för många länder. Globalt sett har resandet ökat kraftigt sedan mitten på 1900-talet. I takt med att fler reser har det blivit en näringsgren att räkna med även i Sverige. Kategori: Nyheter |
|||