Senaste inläggen
Gåvor?
Undrar lite hur det är gällande gåvor.... |
|||
Försäljning av bildfiler via bildbyrå...
HEJ ! |
|||
Vad börja med?
Har lite olika ideér kring eget företag, och vet inte riktigt var jag ska börja. Kategori: E-handel |
|||
Medarbetare (Stockholm)
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hur många lever på sitt företag idag?
Har en liten fundering kring hur vanligt det är att man lyckas leva på sitt företag. 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
vantrivs på jobbet, vill starta eget istället, hur göra?
Kort sagt kan man säga att jag tycker inte riktigt om mitt jobb, som dock är en fast anställning.. Kategori: Allmänt |
|||
Sverige- Bäst i världen på innovationer
Sverige är det bästa innovationslandet i världen. Det visar European Innovation Scoreboard, en årlig rankning av innovationskapaciteten för EU-länder, samt länder som Japan och USA. Jämförelsen baseras på ländernas förmåga att skapa förutsättningar för innovationer samt hur väl dessa förutsättningar kommer till användning. Kategori: Nyheter |
|||
Fråga ang. SNI-koder
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföring av köp med företagskort
Halloj, |
|||
...det står 1 timme mer i debitering än som det skulle stå...Jag har fått en faktura från en leverantör och det står 1 timme mer i debitering än som det skulle stå. Leverantören bad mig att jag själv skulle göra avdrag och oooj, jag vet inte hur man gör. Ska man rätta till med en penna i faktura och sedan bara bokföra den rätta summan eller ska man bokföra hela avdragsprocessen? Om svaret är ja, hur då?? Sn... |
|||
Söker fotograf
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hänvisning till företaget på produkten?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Får jag dela ut reklamprylar utanför arenan?
Hej allihop och tack för ett härligt forum! Kategori: Allmänt |
|||
Jag har råkat få sönder en vara hos min kund...
Jag har råkat få sönder en vara hos min kund när jag utförde mitt arbete. Kunden beställde en ny och fick faktura på 2 000 kr inkl. moms. Jag vill ersätta kunden genom att göra avdrag med 2 000 kr i fakturan från mig. Men vet inte om jag ska lägga dem |
|||
Prel. Dek
Nystartad enskild firma. |
|||
Köp av programvara från USA - säljaren frivilligt momsregistrerad
Hej! |
|||
parti med ca 100 nya inplastade dvdfilmer
ca 100 nya inplastade dvdfilmer säljes. Kategori: Till salu |
|||
Bokföring av arbetsgivaravgifter på skattekontot
Har en fundering av hur bokföringen ska göras för transaktionerna på skattekontot för arbetsgivaravgifterna. |
|||
dvdhandel.sedvdhandel.se cdhandel.se datahandel.se Tre domäner idealiska för olika former av multimediaförsäljning på internet eller butik, alternativt länkar eller affiliate inom området. dvdhandel har en mångårig historia som dvdhandel på internet och har fortfarande ett femtiotal inlänkar. ( http://se.altavista.com/web/results?itag=ody&q=link%3Awww.dvdhande... Kategori: Till salu |
|||
Bokfröingsprogram för den okunnige!?
Jag behöver ett bokföringsprogram som passar den mindre kunniga! (F-skattare) |
|||