Senaste inläggen
Hjälp att köpa in datordelar!
Hejsan, nu är jag nästan igång att köra igång och sälja datorer. Men har problem med vart jag ska handla från. Kategori: Inköp |
|||
........ Kategori: Affärsidéer |
|||
Finansiering med privat lån
Funderar att köra igång eget i form av enskild firma alt. HB. För att finansiera det hela privatekonomiskt planerar jag på att ta ett privatlån. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Språkgranskning/översättning av webbsidor som affärsidé?
Jag testar ännu en affärsidé. Kategori: Affärsidéer |
|||
F-skatt för designer
Hej, |
|||
Feedback på en hemsida
Efter att ha läst väldigt detaljerad och grundlig feedback om hemsidor här på forumet känner jag mig tvungen att kasta in min egna hemsida för dissikering. Kategori: Feedback |
|||
Representation
Jag har funderat över en sak. Svaret finns säkert på SKV:s hemsida men jag kan lika gärna fråga här, ni är ju så duktiga! ;) Kategori: Allmänt |
|||
Skatt i handelsbolag
Hej |
|||
Google ads - bokföring
Hej |
|||
Handelsbolag - resultatkontot vid årets slut
Hej allihopa, |
|||
Tryck till kläder
Jag är ute efter någon som är intresserad av att köpa mina tryck jag har gjort till kläder, hör av er vid intresse, har ett 100-ta i olika stilar och färger Kategori: Affärsidéer |
|||
Varuinköp från Eu-land
Kan någon förklara varuinköp från annat e-uland, vad som gäller för mig i sverige, jag har försökt att läsa och läsa men fattar svårt? |
|||
Hur funkar det?
[size=10pt]Förr har jag haft en tjej som har sålt åt mig på provision. Hon hade eget företag så hon fakturerade mig summan vi hade kommit överens om. Inga konstigheter med det. :nicka Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Söker återförsäljare
Jag skulle behöva fler återförsäljare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Beautiful Business i Aftonbladet
Aftonbladet skriver om Sofia och Frida som gjort boken Beautiful Business och startat affärsnätverket
Kategori:
Nyheter
|
|||
Hur ska jag tänka nu? - att ta över en befintlig veksamhet?
Bakgrund. Kategori: Affärsidéer |
|||
Constant Production
Hemsidan för företaget... Kategori: Feedback |
|||
Privat tagna lån in i ett HB
Jag och min kollega har finansierat ett köp av ett HB genom att ta egna privata lån hos banken. Vi har olika stora delar på lånet, samt olika räntor, men vi vill att vi ska dela på kostnaderna för dem gemensamt. Alltså 50% var. |
|||
Köpa loss kamera från mitt egna företag, hur gå tillväga?
Det är såhär: |
|||
[Design Säljer] REDesign [UNIK]
[B]Vad får jag?[/B] Kategori: Till salu |
|||