Senaste inläggen
lunarstorm, linkedin, facebook, myspace, playahead
Har ni koll på vilket programmeringsspråk sajter som dessa byggs i? Kategori: E-handel |
|||
Få 1000kr om du inte blir nöjd - SEBanken
Apropå SEBankens erbjudande: Kategori: Off Topic |
|||
Skumma affärer!
Som aktivitetsföretag för jag ganska mycket olika bokningar av någon rik läkare som vill att jag anordnar boende och upplevelser åt hans kunder. Nu i veckan var det en familj som ville stanna i 18 dagar, med boende och olika aktiviteter. Kategori: Off Topic |
|||
Tagged??
Hej alla! Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra bilförmån som lön
Jag har en fråga som rör 3:12 regeln och möjligheten för företag att bokföra bilförmånen som lön. |
|||
Ny fräsh idé, Sugen på Glass?
Alla älskar glass? Glass finns i en mängd olika former och smaker, funkar bäst på sommaren men även på vintern. Tjej som kille, gamal som ung är målgruppen. Kategori: Affärsidéer |
|||
Att samarbeta genom en ekonomisk förening?
Vi är några vänner, med varsina enskilda tjänsteföretag med kompletterande kompetenser, som har tänkt att gå ihop under samma flagg. Vissa jobb kommer göras individuellt, vissa projekt kommer fler vara inblandade i - men oavsett under samma företagsnamn. |
|||
Hjälp med logotype.
Skulle vilja få lite hjälp med en bra logo till mitt företag, Namnet är inarbetat men det säger inte någonting om min verksamhet (inte omedelbart i alla fall). Jag skulle vilja ha någonting som talar om vad jag gör tillsammans med firmanamnet. Jag skulle även vilja att man kunde använda den loggan för sig, tex i tryck på bröstet. Kategori: Feedback |
|||
SRF nöjd kund 2008 går till BL Administration
För andra året i rad erövrar BL Administration SRF:s prestigefyllda utmärkelse ”Nöjd kund”. Totalt 1 620 redovisningskonsulter har lämnat sina åsikter om olika administrativa program och deras leverantörer. ”Nöjd kund 2008”, i avdelningen redovisningsprogram, tillfaller BL Administration. Kategori: Nyheter |
|||
Hur bokföra uttag av inventarier?
Hej! |
|||
Logotyp och design
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos www.quickhelp.se. |
|||
Team Work
Alla vet vi hur viktigt det är med team work. Vi olika kompetenser, färdigheter, intressen och talanger som tillsammans kan bidra till mycket goda resultat.
Kategori:
Chef, Ledarskap och Coachning
|
|||
Starta ny tidning
Har funderingar på att starta en ny tidning. Finns säkert intressenter. Har egentligen alltid velat bli journalist och kom på att det nog är lättare att komma in på den banan genom att göra en egen tidning :mrgreen: Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad har vi för rättigheter????Har haft en kvinna anställd under året som gått och hon skulle ta hand om det administrativa, bla bokföringen. Hon utgav sig för att kunna det och hade krav på en hög lön. Själv kan jag inte bokföring och kan således inte "kolla" om hon gör ett bra jobb. Däremot upptäcker min revisor att att är så till den milda grad fel och ihoprört att han får... Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Bokföra fastighetsköp
Hej, |
|||
Startdatum för bokföringen?
Hej, |
|||
Statistk foto/videoutrustning
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
åldergräns i e-butik?
Är det lag att man måste vara 18 år för att handla i en nätbutik? Eller är det upp till bolaget själv? (Givetvis syftar jag inte på hemsidor som säljer, alkohol, tobak, vuxenleksaker, vuxenfilmer osv) Kategori: E-handel |
|||
Webdesigner/IT
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ljustalt.se
Komentarer på ljustalt.se ? Kategori: Feedback |
|||