Senaste inläggen
Div frågor om kontering
Hej! |
|||
Försäljningsavanse
Hejsan. Kategori: Allmänt |
|||
Klädföretag
Jag är intresserad av att starta en webbshop. Kategori: Affärsidéer |
|||
Telefonsäljare sökes
Webbyrån Crise söker telefonsäljare som arbetar hemifrån mot provision. Du ska sälja våra tjänster till företag från vår kunddatabas. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Redovisningskonsult i stockholmstrakten med erfarenhet av Ekonomiska Föreningar.
Jag kommer sköta bokföringen åt en ekonomisk förening som startar nu snart. Det jag behöver hjälp med är konsultation ang. bokföring. Då jag kommer själv bokföra men känner att jag behöver någon som jag kan bolla frågor med. Självklart mot betalning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
moms var tredje månadom jag momsdeklarerar var tredje månad ska jag göra som vanligt i min bokföring? Eller ska den se ut på något annat sätt? Sedan när jag ska göre det förenklade årsbokslutet ska jag ändå ta med momsen då? |
|||
Skatteåterbäring
Hej! |
|||
HJÄLP
Utgifter 76 990 exkl moms |
|||
bokföra
Om jag bokför för hand måste jag skriva kassa/bank moms+ moms- osv |
|||
Connery.se
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Ekonomisk Förening, någon som har koll?
Vad är fördelarna resp. nackdelarna med en ekonomisk förening. Om man jämför med ett Handelsbolag. |
|||
Får man göra så här?
I ett ab. |
|||
Bokföra fraktkostnad på rätt (kostnads) konto
Hej! |
|||
Hjälp med frågor från skv
Hejsan 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Jag tänkte starta företag - skattefråga
Hej! |
|||
Sökes: Leverantörer till ny E-handel
Jag har nu under några månader försökt att hitta leverantörer till en planerad E-handel Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ange andras företagsnamn på internet och detta forum
Om ni läser bokföringsfrågorna så har jag en tvist med ett företag, och hur ligger det till att namnge ett företag på internet? |
|||
Starta EF, eller AB?
Hejsan är ny här och har tittat i gamla trådar efter min fråga utan framgång. Tycker det är ett intressant ämne, nämligen den sänkta arbetsgivaravgiften för alla under 26 år. |
|||
Gnugga era geniknölar och ge mig tips på hur jag kan göra...
Hoppas att jag placerar det här rätt nu.. annars får ni flytta det åt mig till lämplig kategori :vissla Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Att köpa ett AB utan kapital
Hej! |
|||