Senaste inläggen
Representation
Apropå Representation. |
|||
VMB-försäljning till EU-land, konto?
Hej! |
|||
Starta ekologisk e-butik. Behöver råd.
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Räknehjälp vid import från Tyskland
Har lite funderingar gällande imoprt från Tyskland. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
BNI - Värt tiden?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Annonssajt för företagsförsäljningar
Ska nu sälja mitt företag Scand Företagsförmedling pga. studier och andra Kategori: Till salu |
|||
Ny TV-serie om småföretagande söker medverkande!
[font=Verdana][size=10pt]Ta chansen att få gratis experthjälp till ditt företag![/size][/font] Kategori: Nyheter |
|||
Ansvar vid Konkurs
Hej |
|||
Vinstgivande Web site köpes.
Vi söker siter med stark pagerank och som redan idag gör vinst, via reklam eller likande. Kategori: Till salu |
|||
Det danska språket
Är det fler än jag som har problem med att förstå det danska språket? Kategori: Off Topic |
|||
Ltd erfarenheterDet erbjuds förmånliga erbjudande om att starta engelskt AB, Ltd. Har någon erfarenhet av om detta är ett bra alternativ. Fördelar nackdelar. |
|||
Beskattning vid ombildning.Om jag har en enskild firma och vill ombilda denna/"bli uppköpt" av ett nytt AB där jag är en av 2 ägare. Hur blir beskattningen för mig personligen? kan den enskilda firmans och vinst/förlust överföras till nya AB:et utan att det påverkar personligen? |
|||
kontorsdata.se - till salu
Jag hade som planer att börja sälja lite kontorsdatorer åt våra kunder och företag/föreningar, men eftersom vi expanderar kraftigt i vår "huvudsyssla" finns där inte tid och rum för en sådan verksamhet. Eftersom www.kontorsdata.se är ett bra namn om relateras direkt till vad verksamheten säljer så är det synd att låta det rinna iväg. Kategori: Till salu |
|||
Helt vilsen ang. tjänsteställe
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Vad Göra Näringsförbud
Hej har hamnat i ett riktigt dilemma det är så att jag arbetat med trafikstyrning över internet och fått min lön från USA utan att ha ett företag registrerat , och dum nog så skattade jag inte för pengarna jag tjänade nu har ekopolisen tagit mej lagit beslag på 1 miljon och vill ha ca 1 miljon till i uteblivna skatter pengar som inte finns ! |
|||
Önskar kritik - Tvspelsweb.se
Jag ska träffa min kodare om 1-2 veckor för att försöka förbättra Tvspelsweb.se Kategori: E-handel |
|||
Avdrag för privata abonnemang och dylikt
Jag är precis i färd med att starta företag, så snart jag lyckas landa ett bra namn, med ledigt domännamn, på det. Lättare sagt än gjort. |
|||
Bokföringssajt
Nu skall ni få en idé som jag tror fungerar. Kategori: Affärsidéer |
|||
Fortbildning
Hoppas att jag postar på rätt ställe - flytta gärna annars. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Div frågor om kontering
Hej! |
|||