Senaste inläggen
Checklista snabbmats restaurang
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Skapa artikelnummer
Jag har inte så brett sortiment, men vad jag brottas med är att alla inte har det minnet man kan behöva ibland (jag dömer inte, mitt är på sämre nivå).
Kategori:
Inköp
|
|||
Mer avskrivningar ...
Sitter och glor på en avskrivningsbilaga för inventarier där man använt sig av kompletteringsregeln men istället för jämna 20% intervall så har man vid senaste tillfället haft 26,67% på fjärde året. De överskjutande 6,67% har använts föregående år också, dvs 46,67% resp. 66,67% året innan osv. |
|||
Behöver kritik på en flash banner.
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Ekobrottsmyndigheten
Om en redovisningskonsult har lämnat all bokföring till ebm efter samråd med deras åklagare mm. |
|||
Groovegate Musik shop
Hej, Kategori: Till salu |
|||
Marknadsföra hemsida
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Register över grossister och/eller tips på grossist för hudvård
Hej på er, Kategori: Inköp |
|||
Bokföring: Sälja en fodran till annat bolag
Hej! |
|||
Engelsk företag
Engelskt företag som varit igång sedan 1996 utan skulder med kreditkort mm Kategori: Till salu |
|||
Namnförtydligande
Hej! |
|||
Finansiering av mitt företag
Hejsan allihopa! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
språkkunskaper
Kategori: Affärsidéer |
|||
Lettland, devalveringstår det titt som tätt i tidningarna just nu men det blir nog inte så, för mycket av ekonomin där är knuten till svenska banker, som i sin tur skulle dra med sig Sverige i en än sämre sits så vad man kommer att göra är att satsa än mer på landet som ger goda vinster. Detta gör att det kan vara läge för mycket goda affärer där nu, anskaffande av lo... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Registreringsskylt med företagsnamn
På vilket konto bokför man köp av en registreringsskylt med företagsnamnet, kostnad 6000 kr, enskild firma? Skylten avser reklam för företaget. |
|||
Skatt i ensklid firma
Hur ska man räkna ut sin skattekostnad i en enskild firma om man har dessa förutsättningar? |
|||
Hjälp en villrådig student!
Hej ! hoppas verkligen att någon vänlig själ kan hjälpa mig... Kategori: Allmänt |
|||
Perfekt Bil för Reklamutdelning Säljes
Märke: Kategori: Till salu |
|||
Transportfordon Säljes
Märke: Kategori: Till salu |
|||
Svårt att sköta bokföringen själv?
Sitter och har fruktansvärt ont i magen just nu. 🙁 |
|||