Senaste inläggen
Importera från USA
Hejsan! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Söker hjälp tillverka formulär
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nästan 0%Det var ett långt inlägg som bara försvann och jag loggades ut gång på gång så ny blir det inget inlägg förrän ni reder ut det hela. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Jämföra företagsbanker / betalningslösningar?... *Jatack*...
............*Phuuu...*.......... Kategori: E-handel |
|||
Moms & Icke-EG länder.
Hejsan! |
|||
Alla skatter?
Hejsan, |
|||
Med risk att jag får smisk nu?
Jag fick frågan om vad jag tycker om en affärside som handlar om att sälja svenskdesignade möbler, textilier etc i ett östeuropeiskt land. Det handlar alltså om ett flertal svenska varumärken. (Jag fick inte reda på om det var mot privatkunder via butik eller e-handel eller om man skall sälja till andra butiker.) Kategori: Affärsidéer |
|||
starta tolkförmedling
Hej alla! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bilförmån
Jag har en kund som har fyra leasingbilar på sitt företag. |
|||
En faktura har blivit betald 2 gångerJag har en kund som har betalt en och samma faktura vid 2 tillfällen. Detta är givietvis fel eftersom den fakturan endast ska betalas en gång. Nu undrar jag vad jag ska vidtaga för åtgärder när jag ska bokföra den betalda fakturan. |
|||
moms eller icke moms?
Hej alla! |
|||
LindlifeDetta företag har funnits sedan januari 2007. Anledningen att jag startade det var att jag vill kunna hålla föredrag, workshopar för att sprida kunskap om att leva med funktionshinder, hur man upptäcker och motverkar mobbning, hur föräldrar till fh barn och ungdomar kan ändra sina betéenden för att göra livet enklare för sina barn, insprera andra f... Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur få fler besökare till hemsidan?
Jag har satt ihop två sajter med gratis hemsidemallar för Joomla 1.5 Kategori: E-handel |
|||
Köp- och säljsajt
En köp- och säljsajt låter inte som någon fantastisk idé men jag vill nog hävda att jag har idéer till vissa funktioner som gör en dylik sajt väldigt attraktiv. Kategori: Affärsidéer |
|||
Ny marknad och Iden klar, Investerare finns men vad är bäst
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Deklaration i bokföringsprogram / HB
Hej! |
|||
Sälja sina egna tjäntser-utan erfarenhet?
Som rubriken lyder så funderar jag själv på att börja lyfta luren och sälja in mina tjänster, men jag har ingen erfarenhet av försäljning alls. Jag har heller inte råd med att anställa något just nu, vad ska jag göra i detta fall? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Teckna gemensamt i HB
Hej. |
|||
Sajt för referensbutiker för olika plattformar och branscher
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Synpunkter på webbsidaÄr väldigt tacksam om någon vill ge mig synpunkter på en webbsida jag gjort för min mans företag... Är själv inte riktigt nöjd än med vissa grejer, till exempel de rörliga bilderna som jag tycker går för snabbt. Hade kanske inte valt rörligt personligen, men han har också fått vara med och tycka till. Ska eventuellt göra en hemsida till en kollega... Kategori: Feedback |
|||