Senaste inläggen
Nu kastar jag mig till vargarna...
...nja, kanske inte.
Kategori:
Feedback
|
|||
Verifikation för konto 1620
Hej |
|||
Hur lösa behov av demonstrationsexemplar? Sälja till sig själv?Jag har lite funderingar på att bli återförsäljare till en leverantör som marknadsför en produkt för fritidshus. En tanke som slagit mig är att installera deras produkt i mitt eget fritidshus för att kunna visa potentiella kunder hur den fungerar. Går detta alls att lösa med enskild firma eller ska jag köpa produkterna privat av mig själv för att k... Kategori: Allmänt |
|||
Garanti från grossisten
Hej alla. Nu har vi hamnat i en situation som jag tycker låter helt galet och måste då rådfråga Er mer kunniga. 🙂 Kategori: Inköp |
|||
Bokföring av maskinkostnader?
Hej! |
|||
Kombinations Butik???
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Telefonförsäljning - Intresseväckare /bemöta invändningar?
Jobbar idag som telesäljare av telefonabonnemang för fast telefoni. säljer b2b, oftast till mindre företag. 1-9 anställda skulle jag säga vi riktar in oss på. Produkten i sig är egentligen inte svårsåld: fördel billigare än de flesta andra operatörer, största konkurrent är isåfall IP-telefoni samt väldigt konservativa telia-användare. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Godkänt enligt marknadsföringslagen?
Jag har fundering på att använda en fras som jag inte är bombsäker får användas. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tv-Spels branschen???
Hejsan. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra ett inköp med egna pengar i handelsbolag
Hejsan.....denna fråga kan ha svarats förrut men jag kunde inte hitta någon svars som besvarade frågan riktigt. |
|||
Lättare att sälja B2P än B2B?Jag undrar rent generellt om det är lättare att sälja till privatpersoner än till företag? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
FEEDBACK Laga själv restaurang
Hej alla, glad att ni tittar in... Kategori: Affärsidéer |
|||
Ett Community till salu
Ett helt färdigtställt Community med idag närmare 600 medlemmar och bra trafik säljes pga familjeskäl. Kategori: Till salu |
|||
Verksamhetsbeskrivning AB
Hej på er, |
|||
e-handel textil?
Hej allihop, Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra bilinredning
Hej! |
|||
Starta upp eget på 10-14 dagar
Jag har hemsida, potentiella kunder Osv.. Kan jag starta upp fort fort...? Kategori: Off Topic |
|||
24
Jag håller på att planera start av en ny verksamhet som kommer att sälja xxx (inte porr alltså, jag kan inte nämna det än bara!) dygnet runt (både på nätet och IRL). Kategori: E-handel |
|||
Mässor?
Vet inte om detta är rätt forumsdel att posta i men försöker iaf. Kategori: Affärsidéer |
|||
hur får man tag i kapital!?
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||