Senaste inläggen
När börja bokföra?
Det här kan låta som en lite löjlig sak att fråga, men när ska man börja bokföra? |
|||
Bolagsform för informationssida?
Ska starta ett nytt företag och har funderat lite fram och tillbaka på vilken företagsform som är lämpligast för mig, men skulle gärna få lite input från er. |
|||
Starting AB - Questions
Hey guys, |
|||
Starta en till firma
Hej! |
|||
Använda egna bostaden som lokal i företaget?
Hej alla! |
|||
Elinstallatör söker företagsnamn
Önskar förslag på företagsnamn för elinstallationsföretag Kategori: Feedback |
|||
Privatkonto eller Företagskonto
Hej igen! |
|||
Lönsamt att var hantverkare?
Är det lönsamt att vara egen? Kategori: Affärsidéer |
|||
Anställa bekanta och familj...
Man hör ofta att man inte ska anställa bekanta och familj. Jag har aldrig förstått varför man inte ska göra det. Det är som ett mantra som går utan att förklaras. Man kan ju inte begära att bekanta ska vara perfekta när många anställda långtifrån är det. Samtidigt finns det mängder av fina familjeföretag här i landet som fungerar utmärkt. Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Finns det någon nackdel med flera konton?
Tjena |
|||
Avdrag för utbildning, Hur?
Hej!! |
|||
Importverksamhet - Sälja till återförsäljare
Jag har en liten idé som jag tänkte ni skulle få kritisera. Jag har hittat en del intressanta produkter i Hong Kong som jag tror kan sälja bra i Sverige. Det handlar om högtalare som kan kopplas till iPod, iPhone, datorer, och mobiltelefoner bl. a. Kategori: Affärsidéer |
|||
Herrklädesbranchen försäljning
Har lite planer på att importera herrkläder (skjortor/slipsar/etc) tillverkade i Asien. Tanken är att skapa ett helt nytt märke för den europeiska marknaden och börja så smått i Sverige. Budgeten för marknadsföring och annonsering är rätt begränsad i början. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Ladda ner färdiga kontoplaner
Tjena |
|||
Uppsägning av försäljningsavtal inkl hyresrätt-Driver en bensinstation och har nu blivit uppsagd till nyförhandling av hyra och försäljningsavtal,nu är min fråga om jag inte vill utan fortsätta med det avtal jag har idag,kan Bensinbolaget kasta ut mig från stationen utan problem?kan tillägga att jag har haft stationen i 23 år och betalt min omsättningsbaserade hyra prickfritt,kan också tillägga... |
|||
Community sida?
Hej har precis fått en idé om en "community" sida som mer handlar om att styra ihop främmande människor i verkliga livet. Den är helt nykläckt och jag skulle behöva lite råd från er med erfarenhet. Kategori: E-handel |
|||
Vart får man statestik på rätt kundgrupp ?
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsundersökning (2min) - Webbshop
[size=14pt]Hej![/size] Kategori: E-handel |
|||
Väg för att sälja tjänster
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Behöver Hjälp
Hej alla, |
|||