Senaste inläggen
Uppstart av ideell organisation
Jag hter Gustav, är 18 år och har som avsikt att starta uppen organisation för arrangemang av fester. Deta är mitt prjektarbete och jag vill kort sagt veta var någonstans jag börjar och hur jag bör gå till väga för att starta min organisation/förening. Kategori: Allmänt |
|||
Var köper man väskor?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hitta klädtillverkare i Baltländerna?
Vi är just nu färdiga med våran design av barnkläder och undrar hur man kan få kontakt med några billiga tillverkare som har bra kvalite, gärna ekologiskt. Kategori: Inköp |
|||
Svenska företag fortsätter att bryta mot diskrimineringslagen
Svenska företag fortsätter att bryta mot diskrimineringslagen. Mer än hälften av företagen (53 procent) genomför inte den lönekartläggning som lagen kräver, vilket är en försämring jämfört med året dessförinnan. Kategori: Nyheter |
|||
Locka besökare till e-handel
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Konsult hjälp!
Hej Alla |
|||
Var betalar jag in min restskatt?
Jag har en enskild firma. Enligt min inkomstdeklaration för 2008 så har knappt 30000 i kvarskatt att betala in. Enligt revisorn som hjälpt mig med deklarationen behöver jag inte betala in detta förrän mars 2010. Men om jag vill betala in det nu då, var gör jag då det? |
|||
Idé till större event.
Hallå där alla glada företagare! 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
hyror
Hej |
|||
Återförsäljare
Atrobo.com webbhotell söker återförsäljare online såväl som offline. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kvittorullar
Hej! Kategori: Inköp |
|||
inköp av lastbil
hej Kategori: Inköp |
|||
fråga om registrering mm
hej |
|||
PlusGirokonto på Nordea?!
Hej alla! |
|||
Vilket konto för skatte-inbetalningar?
Hej, |
|||
Hur dela kassa / BABS mellan två företag?
Hej, |
|||
Hjälp med resultatenheter
Hur lägger man upp en resultatenhet praktiskt? vilka konton kan man använda sig av i bokföringen? |
|||
söker efter återförsäljare till SmarTube Drinking System For Bottles
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sy upp och importera kläder
Jag har en företagside under vilken jag behöver komma i kontakt med ett företag som syr upp kläder. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
15-åring som delägare i HB
Har en 15-åring som vill bli delägare i ett HB, är detta praktiskt genomförbart? |
|||