Senaste inläggen
baskonton
Hej! |
|||
BidragsgivareHej! Mitt namn är Martin Behrendt och jag är en av fem medlemmar i ett nystartat ungdomsföretag. Vår produkt är ergonomiskt utformad i samråd med en utbildad ergonom och kiropraktor. Produkten kommer att underlätta vardagslivet för personer med t.ex. reumatism och nedsatt styrka i händer. Men produkten kommer även hjälpa personer med normal styrka.... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Byte av förtagsnamn, förslag tack!
Vi har nu tänkt till och vill byta företagsnamn (Sportelektronik), gärna ett som fungerar både på svenska och engelska, då vårt nuvarande inte säger mycket om vad vi sysslar med. Men vi har kört fast! Kategori: Feedback |
|||
Faktureringsmetoden, förskottsbetalning av lev faktura
Hej, |
|||
Hur funkar försäljning över nätet? För ett företag?Jag undrar bara kort, vem eller vilka ska jag prata med för att kunna sälja över internet till kunder med hjälp av deras kreditkort, vill heslt inte använda paypal. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra delinbetalning?
[quote author=Sten_UNICELL link=topic=3055.msg15569#msg15569 date=1200674252] |
|||
Utrikesexport Bolagsform minimal insats
Hej, |
|||
Företags former?Jag och en kompanjon ska starta upp ett företag och vi är lite osäkra på vilken företags form vi ska använda oss av kan ni ge oss lite rekommendationer? vad blir bäst för oss vi har inte plannerat att ha någon anställd utan det blir bara vi två som kommer arbeta under företaget. Kategori: Affärsplanen |
|||
Innehåll på min hemsida - åsikter önskas...
Hej alla. |
|||
E-handelssystem
Hej tänkte anlita ett företag för å fixa en e-handelssystem och ville bara höra först med er experter 🙂 skulle villja höra vad ni kan se som är fördel och nackdel med en del företag och ifall ni har egna erfarenheter av dom.
Kategori:
E-handel
|
|||
Säljes: Domäner om teknikinformation
Se följande domäner till salu på Miss Domain: [li]Teknikinformation.nu http://www.missdomain.se/teknikinformation.nu_31810[/li] [li]Teknikinformation.com http://www.missdomain.se/teknikinformation.com_31809[/li] Välkomna med bud! Kategori: Till salu |
|||
Foretagande.se börjar använda Twingly
Vi har nu börjat med Twinglys bloggtjänst som listar sajter som bloggar om innehållet på vår sajt. Vi hoppas att det ska ge ett mervärde för dig som bloggar om företagande och entreprenörskap samtidigt som vi även hoppas att fler ska hitta hit. Kategori: Nyheter |
|||
Förstå egenavgifter / skatter
Hej! |
|||
Lättare skänka pengar till välgörenhet för småbolag
En dom i Regeringsrätten öppnar för att mer välgörenhet kan befrias från skatt. Domen är en glad nyhet för delägare i fåmansbolag. |
|||
Försäljning till företag
Ett ämne jag länge undrat över och haft problem med. :-\ Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
hur baseras A-kassa om man har HB "vid sidan om"
Jag är fast anställd men har under en ganska lång period varit tjänstledig/föräldraledig/sjukskriven (ja, fråga inte..) I vilket fall så funderar jag på att starta ett HB med maken vid sidan om den fasta anställningen. Man tar ju inte ut någon lön, utan får skatta för ev. vist vid deklarationstillfället. |
|||
Hur värderar du en affärsidé?
Hej alla företagare! [li]En idé som du vill sälja rakt av utan att arbeta vidare på att kommersialisera den[/li] [li]En framtagen produkt tillsammans med ett annat företag och vill förhandla om att köpas ut[/li] Redaktör Patrik: Detta... Kategori: Affärsidéer |
|||
Bolagsformen SUFJag är på gång att starta eget och undrar om någon har erfarenhet av bolagsformen SUF då det erbjuds ansvarsfrihet som i ett AB fast utan kapital. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
sälja din produkt
Hej! Jag har efter några år inom försäljning bestämt mig att starta upp ett eget säljföretag och söker nu efter intressanta produkter att marknadsföra, så har du något som du vill få ut på marknaden alternativt öka din försäljning så är det bara att höra av sig. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bredband och Laptop ett sjukt paket du inte får missa!!!
Hej 😃 Kategori: Till salu |
|||