Hur kommer ni att marknadsföra er 2010

7
Hej

skulle vara intressant att veta hur marknaden ser ut och vilken framtidstro som finns bland oss medlemmar.
1165
INTERNET!
640
5
Det vänder ju snart och då gäller det att vara redo  :nicka[br][br]Internet verkar ju komma svälja en hel del tid om man nu tycker att det är en bra kanal. [br][br]
1616
4
Som 2009, 2008, 2007, ...[br][br]På rekommendation.
Må väl!
640
5
Hej! [br][br][quote author=Mojo link=topic=5931.msg28602#msg28602 date=1255504774][br]Som 2009, 2008, 2007, ...[br][br]På rekommendation.[br][/quote][br][br] :bravo Självklart. Är det så att du inte drabbats av nedgången och slipper "jaga nytt" ?[br][br][br]MVH[br][br]R
1616
4
[quote author=Robaino link=topic=5931.msg28613#msg28613 date=1255547077][br] :bravo Självklart. Är det så att du inte drabbats av nedgången och slipper "jaga nytt" ?[br][br]MVH[br][br]R[br][/quote][br][br]Jag är kreativ och skapar mitt eget arbetsfält och möjligheter. Visst finns nedgången och självklart är man drabbad men det krävs lite ideer för att gå vidare. Rekommendationerna är oerhört viktiga.
Må väl!
40
Google, Google, Google...[br][br]Det är det som fungerar för oss, platsa högt + adwords så får du den kunden du behöver.
[B]Beställ Exklusiva Visitkort[/B]
www.visitkortexperten.se
8
Via internet och via telefon![br][br][url=http://www.spinmedia.se]www.spinmedia.se[/url][br]
44
Internet och via kontakter.
musician / composer
54
Internet och rekommendationer räcker långt.[br][br]Får jag tid över lägger jag det på egna projekt, som i framtiden kan bringa mig pengar eller uppmärksamhet.
Johan Kraner Åsedahl Webbdesigner http://kraner.se
26
Internet/Adwords och telefonförsäljning.
7
Google[br]yahoo[br]Bing[br]CPV aka PPV[br]Cpa[br]Email Marknadsföring[br]Banners[br]Skaffa Affiliates[br]Mobilt (iphone)[br]Sms[br]Plus en massa andra gamla standard metoder :)
/Mathias
Internet Marknadsförings Strategier
www.mbconsulting.se

GRATIS Video visar hur du bygger din kontaktlista | www.kontaktlista.mbconsulting.se

www.SEO-Systemet.com | Klättra snabbare i Google

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.