Senaste inläggen
Idrottsväskor
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hej, grundande av AB.
Hej, jag kommer med, som ni säkert tycker är en dum fråga, MEN: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
UF-företag inom paintball.Under den senaste tiden har jag funderat mycket på vad jag ska starta för någon UF-företag då jag ska starta det i 2an på Handels programet som jag går i årskurs 1 på nu. Det finns inget ställa att spela paintball på i närheten och jag har perfekt ställe att bygga bana/banor på och har även en del kunskap om paintball, men min största fråga just nu... Kategori: Allmänt |
|||
2 lätta frågor om nystartat HB
Har precis startat ett Handelsbolag och har två frågor jag funderar på. |
|||
HJÄLP!!!/Maria
Hejsan! |
|||
IP telefoni?
Jag undrar om någon känner bra IP telefoni leverantör? Kategori: Allmänt |
|||
Vad innebär en delägare?
Hej! |
|||
Sälja B2B ist. för B2C?
Hejsan! Helt ny på forumet och lite trevande tänkte jag ställa en första fråga ??? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
3 frågor om bokföring
Jag har enskild firma och bokför enligt kontantmetoden. Jag har några frågor. |
|||
Skatter & avgifter på en 100:ring!
Hej! |
|||
Jag är egenforetagare, hur länge under året kan jag vara utomlands?
Hejsan, |
|||
Hittaupplevelse.se söker fler partners!
Vi söker fler partners/leverantörer av upplevelser till vår hemsida; hittaupplevelse.se Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Rimliga annonsintäkter
Jag håller på och skriver en affärsplan för en tänkt webbtjänst, och det skulle underlätta väldigt mycket om någon kunde ge mig lite siffror på hur mycket pengar man skulle kunna dra in på annonsintäkter. Jag har googlat en massa, men inte hittat några faktiska belopp. Kategori: E-handel |
|||
Observationskonto
|
|||
Hur bokför man investeringar i fonder?
Hej! |
|||
Ett par frågor gällande bokföring / skatter för ung företagare
Hej, |
|||
Ska man skriva avtal för större beställningar?
Hej! |
|||
php programmerare sökes till ny site
Söker en php-programmerare för en ny databas-site.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Hur arbetar man som egen konsult (inom IT)?
Har ingen erfarenhet av eget företagande själv men funderar på att starta upp något, men är lite osäker på hur man ska kontakta företagen. Hur skiljer det sig från vanligt jobbsökande, där man skickar CV, ev. betyg och kanske ett personligt brev. Kategori: Allmänt |
|||
Inköp av logotyp och grafik, vad kostar det?
Hej alla glada företagare! Kategori: Inköp |
|||