Senaste inläggen
Resa för föreningens medlemar
Hej! |
|||
Konto 4000-4500
Jag undrar om de fria Kontona mellan 4000-4500 endast används för inköp av varor och material som sedan säljs? |
|||
Hej, företagslogotyp.
Hej, jag är ingen jätte-höjdare på logotyper, men jag tillsammans med en kompanjon har nyligen startat en målerifirma. Vi har mycket erfarenhet inom just måleriet och lite lätt av företagande, men just design är inte våran starka sida. Men våran budget är som den är i början och jag har fipplat lite och det slutade med: Kategori: Feedback |
|||
Enskild Firma kontra Aktiebolag.
Jag har en fråga, kan verka dum förvisso men, hursomhelst: |
|||
Sugen på att lära sig mer om starta eget?
Tjena. Kategori: Allmänt |
|||
Att köpa LEADs?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Liten hyresfastighet privat
Hej. Ny på forumet så jag provar mig fram. |
|||
bolagsbildning och aktiefördelning
Hej |
|||
Idrottsväskor
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hej, grundande av AB.
Hej, jag kommer med, som ni säkert tycker är en dum fråga, MEN: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
UF-företag inom paintball.Under den senaste tiden har jag funderat mycket på vad jag ska starta för någon UF-företag då jag ska starta det i 2an på Handels programet som jag går i årskurs 1 på nu. Det finns inget ställa att spela paintball på i närheten och jag har perfekt ställe att bygga bana/banor på och har även en del kunskap om paintball, men min största fråga just nu... Kategori: Allmänt |
|||
2 lätta frågor om nystartat HB
Har precis startat ett Handelsbolag och har två frågor jag funderar på. |
|||
HJÄLP!!!/Maria
Hejsan! |
|||
IP telefoni?
Jag undrar om någon känner bra IP telefoni leverantör? Kategori: Allmänt |
|||
Vad innebär en delägare?
Hej! |
|||
Sälja B2B ist. för B2C?
Hejsan! Helt ny på forumet och lite trevande tänkte jag ställa en första fråga ??? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
3 frågor om bokföring
Jag har enskild firma och bokför enligt kontantmetoden. Jag har några frågor. |
|||
Skatter & avgifter på en 100:ring!
Hej! |
|||
Jag är egenforetagare, hur länge under året kan jag vara utomlands?
Hejsan, |
|||
Hittaupplevelse.se söker fler partners!
Vi söker fler partners/leverantörer av upplevelser till vår hemsida; http://hittaupplevelse.se Kategori: Söker/eftersöker |
|||