Senaste inläggen
Hjälp med uppdragsavtal
Hej! |
|||
Starta holdingbolag offshore, vilket land?
Godkväll! |
|||
Återbetald skatt efter ändrad preliminär deklaration
Hej! |
|||
Hjälp att hitta namn för mitt företag?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp att hitta namn för mitt företag?
Hejsan! Kategori: Affärsplanen |
|||
Bokföra dagskassa
Hejsan! |
|||
Vilket kostnadskonto passar bra för detta?
Hejsan! |
|||
Nyheter
Vilka nyhetstidningar och nyhetswebsidor läser Du, som är relaterade till eget företagande? Kategori: Allmänt |
|||
Söker företag i behov av outsourcing
Har i min befintliga verksamhet en tom lokal som kan anpassas efter önskemål. Letar efter någon form av outsourcing/legotillverkning åt något större företag i göteborgsområdet med omnejd. Även mindre arbetsmängder är intressanta. Som mest kan jag aktivera tre arbetare på fulltid åt detta arbete. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
DropingymKänner ni till några dropingym? Tror ni det är en bra ide? Jag menar obemannade gym. Kategori: Affärsidéer |
|||
Köpa Lager??Tjena ja är en entrepenör som driver ett litet byggföretag och har gjort så i några år nu. Nu har jag fått en bit pengar över och funderar på att expandera. Jag tänkte köpa mig ett lager och hyra ut det till andra företag, så att dem kan förvara sina maskiner bilar eller annat där och så får dem betala mig hyra. Nu undrar jag om det är nån som har... Kategori: Affärsidéer |
|||
många frågor
Hej, jag har en hel del frågor som jag hoppas att någon/några här kan hjälpa mig att bena ut 8) |
|||
Kataloger och annat man kan lägga till företaget i?Vad finns det för kataloger man kan lägga till ett företag inom hushållsnära tjänster i? Jag känner till eniro och hitta redan. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kontantfakturor med faktureringsmetodenHur bokför man kontantfakturor med faktureringsmetoden? |
|||
WalkSweden till salu
WalkSweden - FlowerWalk & PowerWalk är ett registrerat varumärke med domän, Skypenummer, Facebookadress etc. Det finns också i stort sett färdiga kurser för walkingledare både FlowerWalk (meditations- och sinnespromenader) samt PowerWalk (konditionsstärkande). Kategori: Till salu |
|||
Namnet på företaget
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Anställd behöver betala åt företaget, hur lösa?
Jag är på gång att anställa en person (min första). Han som jag anställer behöver även kunna betala åt företaget. Hur brukar man lösa det? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
RotavdragetVem får man pengarna av om man fakturerar kunden hälften av beloppet för hushållsnära tjänster pga rotavdraget? Är det skatteverket? Har de blanketter man ska använda? |
|||
Obetalda fakturor och bokföring
Hej, |
|||
Ska köpa kassaregister, men behöver råd och tips!
Jag har ett ganska litet företag. Har en webbshopp med produkter som är relaterade till den japanska subkulturen. 😛 I snitt en gång varje månad åker jag nånstans i Sverige eller Danmark på ett "konvent" (ungefär som en mässa) för personer som är intresserade av japansk kultur och subkultur. Kategori: Inköp |
|||