Senaste inläggen
Bli delägare hur kolla upp företaget på bästa sätt?
Halloj! Kategori: Allmänt |
|||
Starta el-firma
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp med slogan
Hellu, jag vill hitta på en bra slogan till mitt företag, men just nu är det total stiltje i tankesmedjan. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Moms på försäljning till Danmark ?
Hallå |
|||
Behöver bankkontoEn fråga.Ett företag som jag ev. ska starta har svårt att få bankkonto på firman då jag varit utomlands i flera år så har noll i inkomst i Sverige osv.De tittar ju på bolagsmännen idag, vilket innebär att med mig så är bolaget inte kreditvärdigt.Behöver inga krediter någonstans men måste ha ett bankkonto för att kunderna ska kunna betala sina varor... |
|||
Söktjänster för städtjänsterVad finns det för bra söktjänster man kan lägga till sitt företag inom städbranschen i? Jag känner redan till eniro och hitta. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Servicestart och OffertaKänner ni till om Servicestart och Offerta är bra tjänster? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företag som importerar kläder (skjortor)
Hej,
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Moms
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Investerare till underhållings koncept i Thailand.Letar efter en seriös investerare/partner till ett nytt underhållning koncept som inte finns i Thailand.Bor i Pattaya men Phuket är också av intresse.Konceptet har en enorm potential att driva på båda ställen.Kunderna är akitva i konceptet, finns mat och dryck och detta är något vi grabbar älskar.Har hela iden klar men har inte tillräckligt med kap... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Marknadsforingssatt for en ny produkt >Spikmattan
Hej alla! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Åhléns t.ex.
Någon här som har sålt något till Åhléns? Har de bara en central inköpsavdelning, eller går det att sälja in produkter direkt till ett par lokala varuhus? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Ha koll på utskickade fakturor
Hej! |
|||
Sälja andras produkter.
Har gått lite i tankarna nu ang att sälja andras produkter, på et nytt sätt. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp med affärsidé
hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Schablonavdrag
Har svårt att fatta en sak angående schablonavdraget på 25% av vinsten på enskild firma. |
|||
Säljare på konsultbasis
Vi är ett expansivt företag som söker säljare för fortsatt bearbetning av vår marknad i Sverige. En bra ersättning utgår, och arbetet sker till en början på konsultbasis med möjlighet till anställning i höst. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med årsbokslut
Hej, sitter och funderar om jag bokförde åretsvins, preliminärskatt och moms rätt. Skulle vara väldigt tacksam om nån kunnig själ kunde hjälp mig med nedanstående frågeställningar. |
|||
Domännamn vs Företagsnamn
Nu känns det som jag letat ett bra tag utan något direkt svar. Kategori: E-handel |
|||
Starta fastighetsbolag
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||