Senaste inläggen
Uthyrning av Bostadsrättslokal
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Jag bugar & niger allra djupast!
Med några rader vill jag härmed ge Er engagerade postare / forum medlemmar min höga aktning och respekt! Kategori: Off Topic |
|||
Arbeta i Sverige 6 mån, betala skatt/avgifter 10-13%
Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Fotografering + Scrapbooking
Jag har alltid varit väldigt pysslig av mig och intresset för foto och fotografering har funnits så länge jag kommer ihåg. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp sökes! Företagsnamn!
Har knepat o knåpat i veckor nu utan att komma fram till något. Kategori: Allmänt |
|||
Arbeta av delägarskap, skatt?
Har en hypotetisk fråga. |
|||
Hjälp med bokföringshändelse!
Hej allesammans! |
|||
Kallelse till Ekobrottsmyndigheten!
Hej! |
|||
AB - Inlösen av ägare? Tvång eller inte?
Vid upprättande av aktieavtal brukar det finnas en punkt som behandlar dödsfall, sjukdom eller uppsägning av avtal. |
|||
Kreditfaktura ?
|
|||
Bokslutsförberedelser..
Hej! En konstig fråga.. |
|||
Hur bokföra återbetalning av anställds utlägg?Ja, som frågan lyder, hur gör jag? En timanställd paniktankade firmabilen, samt köpte in material till ett jobb. En utbetalning är redan gjord - men hur bokför jag?? :o |
|||
det behövs en ny köp och sälj sajt🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Befintlig ekonomidel vs bygga nytt
Jag letar lokaler till min affärsverksamhet, men pga stora krav på byggnaden så hittar jag inga befintliga lokaler som passar (dvs ekonomidel vid köp av ex. villa) |
|||
Bannerplats sökes - Bra ersättning
Kreativia.se är en nystartad webbyrå som hyr ut professionella hemsidor till en låg månadskostnad. För bara 149 kronor får kunden ett komplett paket med unikt designad hemsida som är sökordsoptimerad, webhotellskonto, e-post, fri support och mängder med användbara funktioner. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hyra ut stuga till tyskarTror ni man kan tjäna något på att hyra ut en stuga ute i naturen till tyskar? Vad tror ni man kan ta i dygnshyra? Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur mycket betalar man i skattHur mycket kan man räkna med att betala i skatt i procent? Jag har ett företag inom hushållsnära tjänster utan anställda. |
|||
KassaregisterlagenVad innebär den nya kassaregisterlagen? Omfattas jag av den om jag driver hushållsnära tjänster och tar emot kontant betalning? Kategori: Allmänt |
|||
Erbjudande: Brandnew Apple ipad 3G + wifi 16gb/32gb/64gb till salu
Apple IPAD är helt ny och original och levereras med alla de ursprungliga förseglade tillbehör och med 12 månaders Apples garanti och 60 dagars returrätt. Kategori: Till salu |
|||
Erbjudande: Brandnew Apple iPhone 4 och 3GS till salu
Erbjudande: Brandnew Apple iPhone 4 och 3GS till salu Kategori: Till salu |
|||