Senaste inläggen
Etablering/Start av nytt företag som är registrerat utomlands
Hej! Har sökt igenom forumen utan att hitta riktigt bra svar på följande frågor; Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Aktieägartillskott, avräkningskonto ägare
Hej |
|||
Vad måste jag göra innan jag kan börja på nya året?
Mitt räkenskapsår går ut nu vid nyår och undrar vad det är jag måste göra nu. |
|||
Adwords kod
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hälften av aktikapitalet förbrukat
Aktiekapitalet förbrukat till mer än 50% vid bokslut 0831 vid kontroll 0812 var aktiekapitalet intakt. |
|||
Säljare sökes som affärspartner
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
vinst enskild firma
I enskild firma med förenklat bokslut (kontantmetoden): Måste jag räkna ut den verkliga vinsten innan jag gör mitt årsbokslut? |
|||
Göra om enskild firma till aktiebolag?
Är det möjligt att "ta" en del av egeninsatsen i en enskild firma och göra om till aktiebolag? |
|||
Nystartat TM-företag söker uppdragJag heter Jessica Sundling och håller på att starta upp ett eget sälj/TM-företag. Just nu håller jag på att leta nya samarbetspartners och uppdrag. Jag har fem års erfarenhet av eget företagande, sälj och personalfrågor, och har läst bland annat ekonomi och arbetslivspsykologi. Hör gärna av er här eller på jessica-punkt-sundling-snabela-mail-punkt-... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Finns: Investerare till vidareutveckling av fastighetsbolag
Hejsan Kategori: Affärsidéer |
|||
Hyra ut privat bil till mitt AB?
Jag har en privat bil för mycket, och överväger att hyra ut denna till mitt AB (till en marknadsmässig kostnad). Kan någon se fördelar/nackdelar med detta? Eller är det bättre att låta mitt AB köpa bilen istället? Kategori: Inköp |
|||
avdrag dubbelt boende
hur och får man?? dra av i verksamheten för dubbelt boende ?? |
|||
Avkastning vid investering.
Hej Alla på detta forumet ! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Sätta i hop en affärsplan !
Hej Alla på detta forumet ! Kategori: Affärsplanen |
|||
Handikapp Resort i Thailand
Hej Alla på detta forumet ! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra mobiltelefon i bil
Hej, jag ska installera en mobiltelefon i min bil. |
|||
Avdrag för lokal i hemmet.
Hej |
|||
Frågor om ramavtal m kund
Hej! |
|||
Avskrivning mm inför nytt år
Mitt första år som egen (enskild firma) går mot sitt slut och jag har ett par funderingar. |
|||
Facebook featuring ArbetsförmedlingenÄr det någon mer än jag som skulle uppskatta en sida lik facebook men med syftet att söka jobb och arbetskraft? Alltså ett community för jobbsök där arbetsgivare och arbetstagare kan bli "vänner" precis som på facebook. Är det inte det perfekta sättet skapa kontakter i vår moderna digitala värld? En ren kopia av facebook konceptet, fast kanske med... Kategori: Affärsidéer |
|||