Till salu: e-handelsföretag med fokus på ekologiska barnprodukter

8
Bolag verksamt inom e-handel sedan början av 2008. Ekologisk profil och nischad produktportfölj med fokus på barn och barnprodukter från kända varumärken.

Försäljning och administration sköts i egenutvecklat professionellt e-handelssystem som går att bygga på och utveckla i det oändliga.

Nätbutiken har ett starkt varumärke och verksamheten har medvetet byggts kring god kundservice. Den rankas högt på viktiga sökord i Google och har stark närvaro i sociala medier med välbesökt blogg och facebooksida med tusentals fans. Företaget har utsetts till en av Sveriges bästa barnwebbutiker.

Verksamheten omsätter cirka 0,5 mkr och är svagt lönsam före dispositioner, men har potential att kunna utvecklas vidare till betydligt större omfattning. En köpare kan bygga upp omfattande e-handelsverksamhet genom att backa upp en satsning på rätt sätt.

Försäljning kan ske såväl av bolag som inkråm. Säljaren är flexibel beträffande affärsupplägg om seriös köpare visar intresse.

Kontakta oss genom att skicka meddelande via Företagande.se eller svara på tråden och uppge mail/tel - så skickar vi ytterligare information. Vi har tagit fram ett detaljerat säljprospekt som ges till seriösa potentiella köpare.
1
Hej! Jag är intresserad av att veta mer om ovanstående e-handelsförsäljning.[br][br]Mvh Ulrika Scharp[br][br][email protected]
10
Jag är mycket intresserad av detta![br][br]Maila mig: [email protected][br][br]Med vänliga hälsningar[br]Tobias Larsson
Bliggy Media Sweden
Tobias Larsson

www.bliggy.se
Mail: [email protected]

Växel: 08-52502954
Direkt: 073-77 91 383

Driver både svenska och utländska varumärken, inom ett flertal brancher.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.