Senaste inläggen
upplupen redovisningskostnad
Vid deklarationen i våras lade min redovisningsfirma in en verifikation med upplupen redovisningskostnad daterad 091231. |
|||
Lagerbolag med underskott
Jag håller på att starta eget inom skogsvård. Det blir AB, främst då vi är två stycken och det finns goda möjligheter till expansion och vissa potentiella kunder ser helst att man är AB. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Sälja inventarier inför avveckling
Hej, |
|||
Innehåll till medlemssida
Har du innehållet så har jag den tekniska lösningen! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Flera frågor om moms, bokföring samt ta betalt.
Hej |
|||
Bokföra överföring till anställd som sedan gör en betalning med privat kort
Hej, |
|||
köpa/sälja beg husvagnarTja, har en ide om att köpa begangnade husvagnar och renovera upp sen sälja med vinst. Min tanke är att senaste årens trend så har husvagn/husbil/hyra husvagn stigit i sverige, många semestrar inom landet, kan såklart att ha göra med ekonomin osv. görs ungefär 1miljon sökningar på blocket om husvagnar av de siffror jag tagit del av. Min kunskap i a... Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra varuinköp från Storbritannien
|
|||
Trendbutiker.se med alla sidor/scripter/program/licenser...Finns intresse att köpa loss hela paketet med alla sidor, licenser och program som jag använder för att tillverka hemsidor, banners m m, så ge ett bud på paketet. Minst 10.000 kronor börjar priset på. Alla scripter och sidor som används under trendbutiker.se ingår i paketet. Det finns en glittertextgenerator som är populär, Favicon tillverknings... Kategori: Till salu |
|||
Hjälp att välja laptop
Jag ska köpa ny laptop men det är så jäkla svårt att veta vad man ska ha. Jag vet att behoven spelar roll men jag har inga större behov. Den ska funka bra och snabbt och hålla ett par år och helst inte mer än 6-7000 inkl moms. Kategori: Inköp |
|||
I-phone applikationer
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Massor av bra domäner till salu
Säljer nu ut alla mina domäner. Ett flertal av riktigt bra kvalite. De som inte säljs kommer släppas. Kategori: Till salu |
|||
Nybörjare ska starta eget
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Behöver hjälp med F-skatt sedel
Hejsan ska ansöka om F-skatt sedel och fått hem ett papper. jag har gjort affärsbudget men är fruktansvärt dålig på detta. Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra köp av Rädda Barnen
Tjena |
|||
Skyldigheter som arbetsgivare?
Hej!
Kategori:
Allmänt
|
|||
Datorprogram till aktier & fonder
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skillnad mellan Periodisering och Intäktsredovisning
Hej! |
|||
Förslag på funktioner osv till hemsida ?
Hej, jag håller på att utveckla en hemsida med ex antal funktioner, hemsidan handlar om träning, kost och hälsa i stort sett. Kategori: Feedback |
|||
skoleverantörer - grossister av skor
Hej alla företagare. Kategori: Allmänt |
|||