Handla profilkläder? varför inte?
Varför handlar inte privat personer Profilkläder? Kvalité och snygg design.
Och varför finns det inte några ( vet inte några butiker i Skåne som säljer Profilkläder) butiker med detta?
Jag har kollat på märken som
Grizzly
Craft ( Hittat butik)
Cutter and buck
barkeley
harvest sportwear
New wave
Har kollat genom deras kataloger, gillar verkligen designerna.
Och jag får säga att det är riktigt snygga kläder och har själv köpt en Nimbus Newtone jacka och jag älskar materialet och stilen på jackan.
Men varför hittar man ej dessa sköna märken i klädbutiker? Eller är det specifika butiker i storstäderna som Göteborg och Stockholm man hittar detta?
Så en tanke slog mig om man skulle öppna butik med detta?
Bara en tanke, vad har ni att säga ni som driver butik m.m.
Vet att det krävs mycket arbete, ekonomi och vilja, speciellt då man öppnar en butik med helt okänt namn. Vilket också kan vara svårt att få leverantörer till...
Men ja. Mest nyfiken på att inte fler handlar profilkläder.
Någon som har svar eller vill nämna något, go for it!
Tack på förhand
Och varför finns det inte några ( vet inte några butiker i Skåne som säljer Profilkläder) butiker med detta?
Jag har kollat på märken som
Grizzly
Craft ( Hittat butik)
Cutter and buck
barkeley
harvest sportwear
New wave
Har kollat genom deras kataloger, gillar verkligen designerna.
Och jag får säga att det är riktigt snygga kläder och har själv köpt en Nimbus Newtone jacka och jag älskar materialet och stilen på jackan.
Men varför hittar man ej dessa sköna märken i klädbutiker? Eller är det specifika butiker i storstäderna som Göteborg och Stockholm man hittar detta?
Så en tanke slog mig om man skulle öppna butik med detta?
Bara en tanke, vad har ni att säga ni som driver butik m.m.
Vet att det krävs mycket arbete, ekonomi och vilja, speciellt då man öppnar en butik med helt okänt namn. Vilket också kan vara svårt att få leverantörer till...
Men ja. Mest nyfiken på att inte fler handlar profilkläder.
Någon som har svar eller vill nämna något, go for it!
Tack på förhand