Senaste inläggen
Föra in varor i nytt företag.
Hej. |
|||
Hitta din leverantör själv??
Hitta din leverantör Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Byta redovisningsmetod för fakturor?
Jag har fram till och med 2009 redovisat fakturor enligt faktureringsmetoden. |
|||
Är detta varumärkesintrång?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Medhjälpare, Starta eget eller Ombilda till HB?
Hej, |
|||
Bara använda resultatenheter på intäkts- och kostnadskonton?
Jag ska använda två resultatenheter i en enskild firma för att hålla isär en byggdel och en fastighetsdel. |
|||
Starta eget bidrag
vet att man måste vara inskriven på ams och är arbetsökande, men i min kommun hjälper det inte att vara inskriven. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Starta smyckesbutik, hjälp!
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad innebär ett bokslut
Hej |
|||
Kontoutdrag i bokföringen?
Vad gäller för bokföring av enskild firma, kanske inte är någon skillnad men det är enskild firma jag har i varje fall. ;) |
|||
Importera och sälja varor - Hobby/Extra , Beskattning?
Hej, har en vara (fr Kina) som jag är intresserad av att importera in i liten mängd och sedan sälja via annonssidor som blocket, tradera m.m. Mer som en extra inkomst, inget stort. Undrar om man behöver regstrera ett företag för det eller kan man göra det efteråt ifall man får någon vinst. Eller kan man skatta det utan att reg företag? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra bidragJag köper en byggnad och bygger till/ut den och får ett statligt investeringsbidrag. Var bokar jag bidraget? Minskar jag kostnaden för bygget eller bokför jag den som intäkt? |
|||
Söker erfaren webbutvecklare/designer för samarbete
SÖKES: WEBBUTVECKLARE FÖR SAMARBETE Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kapital i AB
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Egen instättning, eget uttagOm jag, när jag startade min enskilda firma satte in 20 000 för att komma igång, kan jag då ta ut 20 000 igen när det så finns pengar i kassan? Och hur funkar det om det är så att jag satte in dom förra året eller ännu tidigare, men inte har gjort något eget uttag sedan dess? |
|||
Hur hitta möss-tillverkare utomlands?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Avdrag drivmedel
Hej, |
|||
Musik Studio???
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföring av privat
Hej! |
|||
Hur redovisa presentkort i förenklat årsbokslut?
Hej! |
|||