Senaste inläggen
Söker Webbdesigner!
Hejhej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Får inte till balansräkningen
Hej! |
|||
Ny Energidryck i Sverige
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Producent / leverantör som syr ihop plaggen
Hej hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Försäkring/Pension under provanställning?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Inkassoräkningar i bokföringenTar man med inkassoräkningar i bokföringen som en utgift med hela inkassobeloppet eller ska man använda originalfakturan? Kategori: Allmänt |
|||
Reklam via smsFår man skicka ut reklam till företag via sms med en tjänst de kan vara intresserade av? Det är väl inte tillåtet att skicka reklam via sms till privatpersoner? :nicka Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Deklaration enskild firma - När?
Jag startade enskild firma i december 2010 och har nu fått min vanliga inkomstdeklaration. Mitt bokslutsdatum är 31 dec 2011. Vad jag har förstått, så ska jag nolla verksamheten under "övriga upplysningar" i den vanliga deklarationen eftersom räkenskapsåret är förlängt. Stämmer detta? |
|||
Aktier som grund för aktiekapital i nytt AB
|
|||
Enskild firma OCH Aktiebolag samtidigt
Hallå! |
|||
översätta en bok
Sitter och tummar på en av mina vällästa böcker, den är skriven på engelska och jag vet att det finns lite efterfrågan om att få den på svenska. Kategori: Allmänt |
|||
anställd eller AB?
Hej, |
|||
Spara vinst i AB till pensionering
Hej |
|||
Bilfirma Finansiering
Hejsan allesammans, tänkte att jag testar att bli medlem här för att försöka komma vidare med min företagsstart. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
någon med problem med lixano i tyskland?
Letar efter företag som har handlat hos lixano i tyskland och som jag inte fick några varor eller fick en leverans fast inte med alla varor dom betalt för. Kategori: E-handel |
|||
Starta eget - skitsvårt???
Jag och min blivande "kollega" är i startgroparna för att starta en webbutik med försäljning av inredningsdetaljer från Asien. Hon är bosatt i Bangkok och arbetet med att hitta leverantörer är igång. Kategori: Affärsidéer |
|||
"Kund tillhanda" på engelskaNär jag lägger order till en leverantör så skickas det ibland direkt från min leverantör till min slutkund. När jag jobbar med svenska leverantörerer säger jag "min kund tillhanda senast 2011-01-01". Hur skulle man översätta detta till engelska? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vi söker en partner att utnyttja termisk
Ungern är en fungerande och värmeåtervinning av mer än 170.000m2 landområde vi letar efter en partner. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Telemarketingföretag!
Vi har flera produkter och tjänster som vi säljer via telefon idag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Förmedla catering, hur blir det med momsen?
Jag har en idé om att förmedla cateringtjänster. |
|||