Senaste inläggen
Sälja till butik eller grossist ? (pålägg?)
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Checkkredit
Hej |
|||
webbshop sökes
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avsluta året i enskild firma?
Jag har förenklat årsbokslut och årsvis momsredovisning. Har kunnat läsa mig till det mesta kring bokföringen i Skatteverket broschyr, men har inte hittat något om vad man ska skriva i bokföringen vid årets slut. |
|||
Deklaration 2010 - ångest?
Jag startade min firma 2009-09-08 & fyller nu i min första NE-blankett (förenklat årsbokslut). Hoppas innerligt att nån vill hjälpa mig med mina frågor: |
|||
Frågor om bokföring
Jag har några frågor om bokföring, använder visma avendo eekonomi, har ett flyttstädningsföretag: |
|||
Finansiering av kompetensutveckling
Jag och maken har drivit ett handelsbolag sedan 2002. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Annonssäljare - Rimlig provision?
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lagerhotell
Tror ni det är lönande med ett lagerhotell? ;D Kategori: Affärsidéer |
|||
stadlistan.seNågon som har erfarenhet av stadlistan.se? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Etiketter att hänga på produkt
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Revisor eller redovisningsonsult ?
Är på g att starta aktiebolag och funderar nu på detdär med revisor eller rdovisningakomstult. vet att revisor inte är nödvändigt längre, men ... Kategori: Affärsplanen |
|||
Driftsbolag?Vad kännetecknar ett driftsbolag och kan man göra om en enskild firma till detta? |
|||
Jobba för makens enskilda firmaKan min make "anställa" mig i sin enskilda firma då vi har äktenskapsförord (alla inköp som gjörs blir vår enskilda egendom), delad ekonomi. Hur fungerar detta med lön osv? |
|||
Think and grow rich - Napoleon HillThink and grow rich - av Napoleon Hill. Håller på att läsa denna bok. Intressant. Anses som en av grundböckerna i självhjälp till framgång (innehåller intressanta teorier och praktiska tips). Ngn annan som har läst den och haft nytta? Kategori: Allmänt |
|||
Tänker ditt företag avstå från revision?
Från och med räkenskapsår som inleddes den 1 november 2010 eller senare kan nästan 300 000 svenska aktiebolag i genomsnitt spara 12 700 kr per år genom att avstå från revision. En förutsättning är att företaget uppfyllt två av tre kriterier under ett av de två senaste räkenskapsåren: |
|||
starta enskild företag inom ridsport...
jag och min sambo fundera på att starta en ridsportsbutik. Kategori: Affärsidéer |
|||
Inkomstdeklaration för AB per kalenderår eller räkenskapsår?
Hittills har jag drivit EF många år och vid inkomstdeklarationen visste man alltid att deklaration för senaste pret inom EF skall in. |
|||
Säljare med F-skattskattsedel
HälsingeMedia är att företag som jobbar med uppdrags- Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Förädling produkt och hur förändras det i bokföringen?
Hej, |
|||