Senaste inläggen
Nummer på verifikationerSka man börja om från 1 när man numrerar kvitton och fakturor för ett nytt år eller fortsätter man från förra året? |
|||
Bokföra kvitto utan momsHur bokför man ett kvitto det inte är någon moms på? Jag använder visma avendo eekonomi, jag har inte fyllt i något i rutorna för moms eftersom det inte är någon moms på inköpet men då står det, bokföringen av kvittot balanserar ej och kan ej sparas, korrigera och spara på nytt. |
|||
Att fakturera mellan två egna bolag?
Hej |
|||
Bokföra inkassoräkningarSka man bokföra inkassoräkningar? |
|||
Posten och svensk direktreklamVilken av dem tror ni det är billigast att dela ut reklamblad med? 🙂 ;) 😃 ;D >🙁 🙁 :o 8) ??? Kategori: Off Topic |
|||
Avskrivning - vad gör bokföringsprogrammet egentligen?
Hej! Glas påsk lite i efterskott till alla. Så ere dags för bokslutet igen... |
|||
Vad tycks om min Hemsida
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Hur marknadsförs spikmattan?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja till butik eller grossist ? (pålägg?)
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Checkkredit
Hej |
|||
webbshop sökes
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avsluta året i enskild firma?
Jag har förenklat årsbokslut och årsvis momsredovisning. Har kunnat läsa mig till det mesta kring bokföringen i Skatteverket broschyr, men har inte hittat något om vad man ska skriva i bokföringen vid årets slut. |
|||
Deklaration 2010 - ångest?
Jag startade min firma 2009-09-08 & fyller nu i min första NE-blankett (förenklat årsbokslut). Hoppas innerligt att nån vill hjälpa mig med mina frågor: |
|||
Frågor om bokföring
Jag har några frågor om bokföring, använder visma avendo eekonomi, har ett flyttstädningsföretag: |
|||
Finansiering av kompetensutveckling
Jag och maken har drivit ett handelsbolag sedan 2002. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Annonssäljare - Rimlig provision?
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lagerhotell
Tror ni det är lönande med ett lagerhotell? ;D Kategori: Affärsidéer |
|||
stadlistan.seNågon som har erfarenhet av stadlistan.se? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Etiketter att hänga på produkt
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Revisor eller redovisningsonsult ?
Är på g att starta aktiebolag och funderar nu på detdär med revisor eller rdovisningakomstult. vet att revisor inte är nödvändigt längre, men ... Kategori: Affärsplanen |
|||