Senaste inläggen
Städfirma - frågor om RUT-avdrag
Hej allihopa! Kategori: Allmänt |
|||
Kommunalskatt vid flytt
Hej, |
|||
Fakturering och höjda egenavgifter vid årsskiftet
Hej, |
|||
Drivna, skickliga programmerare sökes för partnerskap
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Problem med sajten
Hej! Kategori: Om Företagande.se |
|||
VB.NET programmerare och utvecklingspartner
Hej, Jag vi(2 personer, en ekonom och jag programmerar + ekonom) och vi söker en programmerare och partner för fortsatt utveckling av vårt affärssystem vi arbetat med i över ett år. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Adressregister - epostadresser
Vi säljer adressregister till svenska och utländska företag, skolor och föreningar. Även e-postregister till företag. Kategori: Till salu |
|||
Webbdesigner sökes
Webbyrå söker webbdesigner som arbetar i Wordpress, Joomla m.m för div. uppdrag. Fördel om du själv har F-skatt sedel. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ang. moms och Schweiz
Tjo, är i full gång med att starta upp ett företag och det verkar som att jag kommer köpa in varor ifrån ett företag registrerat i schweiz. |
|||
Behöver kompetens inom app och programutveckling för affärsidé
Jag har en affärsidé inom programmering men saknar den kompetens som krävs för att förverkliga min dröm. Jag har grundläggande programmeringskunskaper men inte tillräckligt för den avancerade teknik som min idé kräver. Men jag har framför allt stor kunskap om målgruppen/kunderna för programmet då det är min nuvarande verksamhet (hantverkare). Kategori: Affärsidéer |
|||
Restparti av huvtröjor ska bort billigt.
Hej, Kategori: Till salu |
|||
Snöskyfflar till salu
Hej, Jim Markham heter jag.
Kategori:
Till salu
|
|||
Feedback önskas
Vi skulle vara jätte tacksamma för lite feedback på vår webshop; design, innehåll mm. Kategori: Feedback |
|||
Café med inriktning..
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Modeintresserad affärspartner sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Räkna ut lönHur räknar man ut lönen för anställda? Kategori: Allmänt |
|||
Tvist ang renovering av växellåda till lastmaskin
Hittade detta forum när jag sökte ang tvister mellan företag. |
|||
Kampanj på Facebook
Jag har en sida för mitt företag på Facebook och har börjat med att invitera mina vänner för att gilla den. Dessutom har jag promotat gilla-knappen på företagets hemsida men det hela har gått i stå. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
En hemsida där man kan se sin egen statistik
Hej Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Hur korrigerar jag minus i kassan för enskild firma?
Hej |
|||