Söker telefonsäljare/ för försäljning av Gokart events

4
Vi driver en gokart-bana i Stockholm och nu
söker vi telefonförsäljare/säljare till att sälja gokart/Crosskartevenemang till företag i Stockholms området.

Det här kommer vara helt unikt, så säljaren slipper få svar av kunden att han är den fjärde personen idag som ringer angående detta.

Vet ej hur man gör helt praktiskt eller vad man ska ha för upplägg, men det finns säkert några där ute som kan dom bitarna riktigt bra.
Så hör gärna av er , om ni är intresserade eller har några frågor.
14
Hej. Jag driver ett företag inom TM. VI kanske kan vara intresserade av detta uppdrag beroende på upplägg. kontakta mig Rickard Wigrund 031-121777 Mekatec AB
5
God kväll! Vi är ett nystartat TM företag, vi är ett glatt och ambitiöst gäng som har flera års erfarenhet inom TM. Vi tror också att detta skulle passa oss perfekt. Vi har erfarenheter inom det flesta grenar inom TM. Från kalsonger, annnonser till abonnemang. Hör gärna av dig så att vi kan diskutera närmare på saken. Med vänliga hälsningar ifrån Smash TM. Kontakta mig på: 0767012091 Sinnan Hammar [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.