Senaste inläggen
Äldrevårdsbolag40-talisterna har redan börjat gå i pension och fler kommer att behöva vård. Är det svårt att hitta personal så finns det arbetskraft att hämta hem från andra länder i världen. Att lära sig svenska går fort för en motiverad person. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
TräningslägerPassar oss mulliga. Bygg en träningsanläggning med tillhörande övernattningsmöjligheter och kombinera med kostrådgivning. Det blir som Biggest looser, fast deltagarna slipper ha en kamera i ansiktet. Även perfekt för teambuilding och svensexor. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Så fungerar denna del av forumet
Här delar vi medlemmar med oss av våra affärsidéer som vi själva inte hinner med att utveckla och göra något av. Du får använda dessa helt fritt, hur du vill och när du vill. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Söker du återförsäljare? (Mode för män)
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Bok kring svenska skattesystemet för företagare?Som titeln, någon som har ett tips på en bok/häfte kring det svenska skattesystemet? Har precis startat AB, drivit EF ett bra tag. Känner att man måste sätta sig in i hur skattesystemet fungerar lite mer på djupet, så som med expansionsfonder, aktieutdelning för fåmansbolag, uppbyggnaden av egenavgifter samt vår progressiva beskattning av tjänst. <... |
|||
Nolla momskonton varje kvartal, är det så viktigt egentligen?
Hej |
|||
Söker uppdrag för examensarbete
HEJ ! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vilket kontoplan ska jag välja?
Hejsan! |
|||
Delägare/partner sökesJag håller på att avveckla en webbshop och starta en butik i Uppsala. Butiken ska syssla med damkläder i storlekarna 42/44 och till ca 56, men i mer modern design, bättre passform och högre kvalitet än vad som finns på den svenska marknaden idag. Hittills har kunder varit tvungna att privatimporterad den sortens kläder. Mottagandet har varit positi... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tvist om reklamation
Hej |
|||
Blogga och marknadsföring
Hej vänner!! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Feedback på rörelsenamn, logo och hemsida
Jag har tänkt börja extraknäcka som allmän IT-kille på kvällar och helger. Kategori: Feedback |
|||
Söker återförsäljare/agent/partner för försäljning/distribution
Nystartat företag som importerar unika handgjorda produkter söker återförsäljare/agent/distributör för skandinaviska marknaden. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kan jag ha anställda när jag själv har fullt sjukbidrag?Lite knepig fråga det här? Jag får tjäna 42800 kr/år då jag har hel sjukersättning. Då jag inte kan tjäna mera undrar jag om jag kan anställa någon i min enskilda firma? Jag vill inte att min sjukersättning ska bli reducerad men vill ändå inte tacka nej till inkommande uppdrag i firman. Kategori: Allmänt |
|||
Söker smyckesgrossist smycken för män
Halloj! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Missat att bokföra fakturor från tidigare månader..
Hej! |
|||
Starta e-handel / Tradera försäljning - enskild firma -
Hej, |
|||
Swe-Desh Industry söker återförsäljare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med utveckling av Iphone APP.
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Räkna ut lönJag ska skaffa en reklamutdelare som jobbar som uppdragstagare. Kan någon hjälpa mig räkna ut hur mycket han ska fakturera mig på? Jag har satt timlönen och vet hur många timmar det tar. Kategori: Allmänt |
|||