Sy upp i Baltikum

4
Dags att ta mitt företag till nästa nivå och sy upp mina textilvaror i större skala. Har efter tips siktat in mig på Lettland i första hand, och tar tacksamt emot tips, erfarenheter och reda ekonomiska fakta om allt som ingår i affären! Maila [email protected], PMa eller svara här, all input är lika välkommen!
2360
37
Lettland är ett bra land att arbeta mot och själva har vi gjort det i många är och är just nu inne på ett nytt projekt som kommer därifrån. Det är billigt att med båt ta sig dit alt. flyg om man beställer 14 dar innan, Ryan air tar 1 timme. Att gå på marknadstorget och där titta på produkter från Lettland för att skapa sig en bild av kostnaderna. Att sedan ha med sig en tolk är ovärdeligt och själv har jag min hustru som är auktoriserad svensk-lettisk tolk. Hon tolkar ju även åt storföretag som vill göra affärer där. Lars
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
1
Hej! Såg ditt inlägg och letar just nu efter syfabrik i Lettland. Vill att de ska kunna sy efter teckning, alt mönster el skiss. Och att jag börjar i en mindre skala. Det är förvånansvärt billigt att resa dit med Ryanair. Hur får man nu kontakt med en seriös fabrik? Har ni( din fru och du kontakter i det området) Hör gärna av dig. Vänligen Megan
1
Hej, Har följt nedanstående tråd och undrar om någon vill delge sina tips på någon bra och pålitlig syfabrik i Baltikum. Maila gärna [email protected] Mvh. Marie
1
Jag tar gärna emot tips på bra samarbetspartners i Lettland för sömnad om du vet några. Vänligen Jess [quote="lars arenander" post=42606]Lettland är ett bra land att arbeta mot och själva har vi gjort det i många är och är just nu inne på ett nytt projekt som kommer därifrån. Det är billigt att med båt ta sig dit alt. flyg om man beställer 14 dar innan, Ryan air tar 1 timme. Att gå på marknadstorget och där titta på produkter från Lettland för att skapa sig en bild av kostnaderna. Att sedan ha med sig en tolk är ovärdeligt och själv har jag min hustru som är auktoriserad svensk-lettisk tolk. Hon tolkar ju även åt storföretag som vill göra affärer där. Lars[/quote]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.