När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Säljare med F-skattsedel sökes.
Vi vill nu expandera vår organisation med en eller ett par rutinerade säljare. Tanken är att ni arbetar med försäljning av våra produkter som egna företagare där ni då har egna återförsäljaravtal med oss.Ni ansvarar för er egen försäljning via telefon och genom besök. Skillnaden mot att sitta som anställd säljare på något företag är att nu kan ni själva få hela ersättningen för det jobbet ni utför utan att någon arbetsgivare tar mellanskillnaden.
Kanske jobbar du som utesäljare idag men har planer på att starta eget. Då är det här ett perfekt tillfälle.
Vid intresse är ni välkomna att höra av er för mer info.
[quote="Säljuppdrag" post=42510]Säljare med F-skattsedel sökes.
Vi vill nu expandera vår organisation med en eller ett par rutinerade säljare. Tanken är att ni arbetar med försäljning av våra produkter som egna företagare där ni då har egna återförsäljaravtal med oss.Ni ansvarar för er egen försäljning via telefon och genom besök. Skillnaden mot att sitta som anställd säljare på något företag är att nu kan ni själva få hela ersättningen för det jobbet ni utför utan att någon arbetsgivare tar mellanskillnaden.
Kanske jobbar du som utesäljare idag men har planer på att starta eget. Då är det här ett perfekt tillfälle.
Vid intresse är ni välkomna att höra av er för mer info.[/quote]
Det är lite svårt när du inte skriver vad det handlar om, vilken hemsida din butik kör o.s.v.
Kan själv sälja webbhotell, seo, marknadsföring, datorer, hårdvara, mjukvara, böcker, resor, mat och en hel del annat via hemsidor.
Hej!
Robin heter jag och har med en kollega startat ett nytt TM-bolag. Vi har vår egna produkt men söker ändå nya intressanta projekt att köra med också. Vi har tidigare jobbat med hälsoprodukter, annonsering och träningsprogram.
Maila gärna information om den produkt ni säljer så kan vi ser om det skulle vara relevant.
MVH
Robin Svedung
Phonica
[email protected]
Tel: +46 760170206
Hej,
Jag söker också säljare med F-skattsedel. Jag jobbar med ett utvecklingsprogram och vill ha hjälp med inbjudningar till presentationer.
Hör av er om det låter intressant.
Lars Lundqvist
hej mitt namn är montathar och är VD samt ägare på en av stockholms snabbast växande Telemarketing bolag som heter Libera AB! dag har vi ca:20 säljare på olika projekt men vi söker flera projekt för vårt verksamhet. så jag skulle vara glad om ni hör av er till mig på [email protected]
tack!
Dags för ett rejält trådlyft! :)
Jag har sökt en del efter bra säljbolag, men det verkar svårt att hitta seriösa säljbolag så en F-skattare kanske kan vara en bra lösning.
Jag är ute efter någon som primärt ska sälja webbhotell och domännamn, gärna med fokus på entreprenörer.
Vårt företag heter Domello och vi finns i Göteborg och arbetar helst med någon lokalt.
Skicka gärna meddelande här eller hitta mina kontaktuppgifter på vår hemsida.
Mvh
Patrik
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.