Senaste inläggen
Få dina pengar mellan särskilt pret på 24 timmar
Hallå Jag är en person jag lån till alla som är i behov Finansiell ränta på 3% kan över hela modevärlden. Om du är intresserad, kontakta mig för ytterligare information. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring utan faktura med faktureringsmetod ?
Där finns inga fakturor försäljningarna som går genom en mellanhand som kallas odesk.com, som jag tar ut pengar från till paypal. |
|||
Blek tatueringar med laser, inkl. utbildning
Säljer nu min verksamhet som består av blekning av tatueringar med nd: YAG-laser. Kategori: Till salu |
|||
Äger en känd domän - hur utnyttjar man det bäst?
Jag har i några år haft en .se domän som står för ett känt tv program i utlandet och snart kommer detta tv program även i Sverige med en känd tv-profil vilket gör att domänen självklart kommer vara värd mer än den idag är. Kategori: Allmänt |
|||
Köp av befintlig enskild firma
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Ny hemsida om ledarskap och föreläsningstjänster
Utveckling inom chef, ledarskap & personlig utveckling är Kategori: Feedback |
|||
Tilladt at handle med domæner?
Hejsan. Kategori: E-handel |
|||
Hur bokföra P-bot?
:unsure: |
|||
Nytt rekrytering bolag inom expansiv bransch söker partner,alt
Nystartat rekrytering & utbildnings företag, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Någon här som är i godis/fika/dryckesbranschen?
Någon här som är i godis/fika/dryckesbranschen? Kategori: Allmänt |
|||
Vad vill ni från en bra webbyrå?
Hallå där vänner och övriga entreprenörer! Kategori: Allmänt |
|||
Söker andra att prova affärsideer med..
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
På Zellor.com kan du hitta TM-bolag
Hej Waterboy, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lån/ alt. investeringar sökes!!Hej. Jag söker investeringar alt. ett relativt litet lån, till mitt företag. Ett eventuellt lån kan jag betala av på 6-12 månader, beroende på beloppet, och jag erbjuder 100% i ränta oavsett summan!! Hör gärna av er till urock@hotmail.se, så berättar jag närmare!! Mvh Kenneth/ U-Rock Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker programmerare som kan Drupal cmsVi söker en kodare som kan Drupal. Dels för att visa hur cms:et fungerar men även för löpande uppdrag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Flytt från bankkonto till bankgiro - hur bokföra?
Jag startade min enskilda firma i oktober och har sedan dess använt mitt vanliga bankkonto för att ta emot betalningar och betala företagets fakturor. Nu har jag precis skaffat ett bankgiro-konto och undrar hur jag ska lösa detta i bokföringen. |
|||
Lönebidrag eller nystartsjobb
Har möjligheten att anställa en person antingen med lönebidrag eller genom nystartsjobb. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Provision och ersättning till försäljareJag behöver en säljare för att sälja in mina produkter hos återförsäljare eftersom jag inser min egen begränsning. I huvudsak går det ut på att ringa upp potentiella återförsäljare för att lobba för mina produkter. Det handlar om en tidsbegränsad insats. Vad är det mest vettiga upplägget för ett sånt här uppdrag? Provision (baserat på insats eller... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Namnförslag till hundverksamhet?
Ska göra slag i sak och börja med en liten hundverksamhet. Kategori: Allmänt |
|||
Utseende av kassa för att få fler att genomföra sitt köp?
Hej! Kategori: E-handel |
|||