Senaste inläggen
Söker andra att prova affärsideer med..
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
På Zellor.com kan du hitta TM-bolag
Hej Waterboy, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lån/ alt. investeringar sökes!!Hej. Jag söker investeringar alt. ett relativt litet lån, till mitt företag. Ett eventuellt lån kan jag betala av på 6-12 månader, beroende på beloppet, och jag erbjuder 100% i ränta oavsett summan!! Hör gärna av er till urock@hotmail.se, så berättar jag närmare!! Mvh Kenneth/ U-Rock Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker programmerare som kan Drupal cmsVi söker en kodare som kan Drupal. Dels för att visa hur cms:et fungerar men även för löpande uppdrag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Flytt från bankkonto till bankgiro - hur bokföra?
Jag startade min enskilda firma i oktober och har sedan dess använt mitt vanliga bankkonto för att ta emot betalningar och betala företagets fakturor. Nu har jag precis skaffat ett bankgiro-konto och undrar hur jag ska lösa detta i bokföringen. |
|||
Lönebidrag eller nystartsjobb
Har möjligheten att anställa en person antingen med lönebidrag eller genom nystartsjobb. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Provision och ersättning till försäljareJag behöver en säljare för att sälja in mina produkter hos återförsäljare eftersom jag inser min egen begränsning. I huvudsak går det ut på att ringa upp potentiella återförsäljare för att lobba för mina produkter. Det handlar om en tidsbegränsad insats. Vad är det mest vettiga upplägget för ett sånt här uppdrag? Provision (baserat på insats eller... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Namnförslag till hundverksamhet?
Ska göra slag i sak och börja med en liten hundverksamhet. Kategori: Allmänt |
|||
Utseende av kassa för att få fler att genomföra sitt köp?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Juridisk person/aktiebolag som delägare i bostadsrätt?
Hej, |
|||
Så Väljer Du ett Säljande Företagsnamn
Generella regler för att välja ett bra företagsnamn: Kategori: Affärsidéer |
|||
Inkomstförsäkring egen företagare - vad gäller?
Jag har en vän som ska starta eget som snickare och han frågade mig vad som gäller vid olycka och om han blir sjukskriven en längre tid. Kategori: Inköp |
|||
Ordningen i verfikationspärmen?
Hej, |
|||
Hur bokför man moms vid köpa av programvara utmolands?
Hej, |
|||
har betalat faktura dubbelt men får räkna av på nästa faktura??
Hej! |
|||
Funderingar kring att starta eget
Hej på alla. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hemsida, Wordpress ?
Hej jag söker någon som kan bygga en hemsida som www.premieconcept.se skall dock ha extra funktioner som: Kategori: E-handel |
|||
Försäljning firmabil
har enskild firma och köpte i fjol 2011 en firmabil för 149000+moms |
|||
Pågående arbete
I bokslutet bokade jag upp pågående arbete |
|||
Skydda mitt företagsnamn när det redan är upptaget
Hej!
Kategori:
Patent- och registreringsfrågor
|