Senaste inläggen
Callcenter söker uppdrag
Vi är ett väletablerat callcenter som funnits sedan 2006 som idag har 25 säljare. Vi arbetar internationellt men skandinavien är helt klart vår största marknad. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker vikbar lådstomme
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
nystartad städföretag, behöver exempel och tips med bokföringen
Hej, |
|||
Behöver hjälp med att sökordsoptimera vår hemsida!
Har nu bestämt att vi måste anlita någon som hjälper oss att sökordsoptimera vår hemsida. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföringsprogram för HB och några andra frågor!Jag och en vän har skickat in en ansökan till BV angående att starta handelsbolag. Jag har EF sen tidigare, men har inte haft så mycket verksamhet så det har bara blivit ett fåtal verifikationer att bokföra så jag är fortfarande något av en företagsnybörjare. Detta har jag gjort i eFRedo, vilket jag gillat. Men eftersom det är anpassat för EF antar... |
|||
Hur bokföra återbetalning av avgift som ska betalas nästa år?
Hade en hel del negativa synpunkter på min företagsbank och de gick med på att bjuda på avgiften för nästa år. Detta gjorde de genom att sätta in 900 kr på kontot. |
|||
Marknadsföra e-handel, tips?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Moms EU handel
Hej |
|||
Skönhetskliniker momspliktiga?
Hej, |
|||
Delägarskap och anställning i annat AB
En stilla undran: Är delägare i ett AB (50%) och har blivit erbjuden anställning i ett annat AB. Finns det något som hindrar mig att acceptera det erbjudandet eller är det helt upp till mig som individ att fatta ett beslut? Kategori: Allmänt |
|||
Lastlösning släpvagn
Jag håller på att ritar produkter i form av "lastlösningar" som bl.a kommer underlätta lastning och fastsättning av gods på standardsläpvagnar. Jag antar att den kommer behöva följa någon slags standard eller liknande då det är en del av lastsäkringen. Kategori: Affärsidéer |
|||
näthandel för fantasyböcker?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Website: Modellportfolio/Bildbyrå/Casting
Website tillgänglig på svenska, engelska och japanska. Kategori: Till salu |
|||
Verksamhet inkl. Webbshop & Klädbutik i SoFo - Stockholm
Pris: 575 000 sek Kategori: Till salu |
|||
2 företag på en och samma adress?
Hej, |
|||
Starta eget kursen med AF
De är så att jag går snart en kurs via af som heter starta eget. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med prissättning av städtjänster
Jag har nu haft mitt städföretag i ca 1,5 år med samma timpris. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tailored.se enkel webbutik som ska sälja märkeskläder.Min webbshop har legat ute nu i knappt 1 vecka, www.Tailored.se vad tycker ni? Kategori: Feedback |
|||
Komma undan Konkurrerande verksamhet
Hejsan. jag jobbar som lokalvårdare vilket innebär städning, golvvård och fönsterputs. |
|||
Sätta upp glasögon på företagetKan man sätta upp glasögonen på företaget? 8) |
|||