Senaste inläggen
Lastlösning släpvagn
Jag håller på att ritar produkter i form av "lastlösningar" som bl.a kommer underlätta lastning och fastsättning av gods på standardsläpvagnar. Jag antar att den kommer behöva följa någon slags standard eller liknande då det är en del av lastsäkringen. Kategori: Affärsidéer |
|||
näthandel för fantasyböcker?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Website: Modellportfolio/Bildbyrå/Casting
Website tillgänglig på svenska, engelska och japanska. Kategori: Till salu |
|||
Verksamhet inkl. Webbshop & Klädbutik i SoFo - Stockholm
Pris: 575 000 sek Kategori: Till salu |
|||
2 företag på en och samma adress?
Hej, |
|||
Starta eget kursen med AF
De är så att jag går snart en kurs via af som heter starta eget. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med prissättning av städtjänster
Jag har nu haft mitt städföretag i ca 1,5 år med samma timpris. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tailored.se enkel webbutik som ska sälja märkeskläder.Min webbshop har legat ute nu i knappt 1 vecka, www.Tailored.se vad tycker ni? Kategori: Feedback |
|||
Komma undan Konkurrerande verksamhet
Hejsan. jag jobbar som lokalvårdare vilket innebär städning, golvvård och fönsterputs. |
|||
Sätta upp glasögon på företagetKan man sätta upp glasögonen på företaget? 8) |
|||
Äga och hyra ut mindre hyreshus - företagsform, skatt m.m.
Först lite info: |
|||
Finansiera ditt projekt via crowdfunding
En sida som är guld värd för er som söker finansiering till ert projekt är "FundedbyMe", en sida där folk kan gå in och stödja andras projekt.
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Online bokföring eller program på datorn
Hej! |
|||
Vinstmarginalbeskattning
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Projektplats.se - fullt fungerande hemsida säljes
Säljer domänen Projektplats.se med tillhörande hemsida byggd i Joomla. Kategori: Domäner till salu |
|||
HUR FÅR VI FLER KUNDER TILL BUTIKEN?
Vår butik känner av lågkonjunkturen precis som många av de väletablerade företag som finns i vår kommun. Lågpris varuhusen poppar upp som svampar ur marken och tar marknad. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Betalt in för mycket moms
Ibland blir det inte helt rätt. När det var dags för kvartalsredovisning av momsen för OKT-DEC 2011 hade jag massor att göra och inlämningen blev redigt stressig. I samband med deklarationen nu så gick jag igenom bokföringen och upptäckte då lite fel. Jag har betalt in för mycket moms. Hur skickar man in en rättelse? |
|||
PRV ny Expert inom Immaterialrätt
Har du en fråga rörande Patent och varumärkesskydd? Ta då chansen och ställ frågan direkt till de som kan området bäst = Patent- och registreringsverket. Kategori: Om Företagande.se |
|||
Eget kapital och egna uttag
Hej! |
|||
avdrag för lokalkostnader?
Hej, |
|||