Senaste inläggen
Bli av med lån vid konkurs av AB
Jag startade ett AB för ca ett halvår sen och har ca 89000:- i ett företagslån och sen har jag ca 50000:- i ett borgenslån som mina föräldrar står för. |
|||
Två webbutvecklare uthyres
Två webbutvecklare/programmerare med god erfarenhet av HTML, CSS, Java, C, C++, Python, PHP, MySQL uthyres för projekt under minst en månad. Erfarenhet ac Scrum/agile. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur skriva kvitto när man handlar av företag vs privatperson!
Hej! Jag har en bilverkstad för tillfället (f-skatt) men jag har hittat en vara som man kan köpa o sälja med förtjänst när det är dåligt med biljobb. Dock är det både företag och privatpersoner som säljer mig denna vara till mig. Och jag säljer den till både företag och privatpersoner. |
|||
funderar lite kring dropshipping
Funderar lite kring dropshipping, men saken den är att jag har ett registrerat företagsnamn jag kommer arbeta under men det innebär att jag är i den bemärkelsen inte är någon företagare eller näringsidkare. Finns det några intressenter/lösningar? Kategori: Allmänt |
|||
Trevlig midsommar
Jag vill passa på att önska alla en trevlig midsommar. Kategori: Allmänt |
|||
Nybörjare, bokföra reservdelar i verksamheten
Hej alla, |
|||
Företagsförsäkring för enmansföretag?(teknik/utredningskonsult)
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Drop shippingJag importerar och säljer ganska dyra varor. Som det är nu har jag ha ett stort lager med många sällanköpsvaror och jag har helt enkelt inte råd att köpa in allt det jag vill ha på lager. Jag har funderat på drop shipping men undrar hur jag ska hantera det med införelsemomsen. Som det är nu förtullar jag själv och betalar införelsemomsen till Tullv... Kategori: E-handel |
|||
Driven Designer Söker Nytt Uppdrag!
Cecilia To heter jag och driver företaget CC2 Design. Jag är på jakt efter nya utmaningar inom industriell design! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker redovisningsbyrå StockholmHar under ett par år bokfört allt i mitt företag själv men känner att tiden inte finns längre. Har kollat runt lite på internet efter en redovisningsbyrå som kan passa storleken på mitt företag men tänkte höra om det är någon här som har goda erfarenheter av en redovisningsbyrå i Stockholm för ett litet företag. Omsättning runt 1,3 miljoner och ca... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra egen insättning aktiekapital?
Hej, |
|||
Vart tar schablonavdraget och egenavgifterna vägen?
Något jag undrar över är; |
|||
Utlandstjänst -Ta emot samtal i hela världen.
Som alla vet kan det bli väldigt dyrt och ta emot samtal när man är utomalnds. Kategori: Feedback |
|||
Ny produkt/tjänst söker feedback
Som alla vet kan det bli väldigt dyrt och ta emot samtal när man är utomalnds. Kategori: Nyheter |
|||
Gemensam hemsida/portal för butiker etc
Hej, jag har en ide och vill höra vad andra tror om den, om det kan vara genomförbart. Kategori: Affärsidéer |
|||
Fråga om ekonomisk förening
Hej allihopa! |
|||
Världens bästa entreprenör utsedd
Mwangi driver kenyanska Equity Bank som på tio år utvecklats till landets största bank med sju miljoner bankkonton och 185 bankkontor i centrala och östra Afrika. Kategori: Nyheter |
|||
Fråga om e-postprogram (Mozilla thunderbird)
Hej!
Kategori:
Allmänt
|
|||
Hur gör jag utbetalning till mina frilansare
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Nybörjare söker svar å några bokföringsfrågor
[size=4]Hej |
|||