Prenumerera Ekonomi
Öresavrundning?
Hur bokför jag en fakrura som ser ut så här. |
|||
Bokförings- och faktureringsprogram
En eloge för ett bra forum! |
|||
SkattedeklarationStartade mitt handelsbolag 1 september 2005 och valde förlängt räkenskapsår. Som jag fattat det behöver jag inte göra någon deklaration förrän nästa å... |
|||
ej bevilja ansvarsfrihet?en stilla undran,,, jag är av årsmötet i en liten förening utsedd till revisor.....och jag har av kassören fått veta att en del styrelsemedlemmar ej s... |
|||
en fråga till ang inköp via tradera
Hej, |
|||
starta egen bokhandel, vad måste jag göra?
Hej, |
|||
Preliminärskatt bokförs på vilket år?Jag undrar, om jag har en enskild firma och betalar in en del av min preliminärskatt för 2005 den 17 januari i år - då kommer ju det som en utgift på... |
|||
Nystartad, lite hjälp
HEJSAN! |
|||
HB betalar Privatperson för tjänst
Hejsan. |
|||
Kontering av verifikationer
Har en liten fundering. |
|||
Bankgiro eller Plusgiro?
Tjenare, |
|||
Föra in lager i enskild firma
Hej! |
|||
Upplupna intäkter eller inte vid årskifte
Hej |
|||
BokslutHar en enskildfirma och ska göra bokslutet, ska alla fakturor som jag skickat innan 31/12 tas med även om jag inte fått betalt? Gäller det även faktur... |
|||
Vad betyder det här?
God fortsättning! |
|||
Enskild firma - F-skatt - Kom-igång guide?
Hej! |
|||
BokföringJag har enskild firma och jobbar med produkter som jag säljer. Nu har jag tänkt att utlysa en säljtävling till mitt nätverk där vinsten är en av mina... |
|||
svenskt alternativ till paypal?
hej! Kategori: Inköp |
|||
Betala in skattMåste skicka in den skatt jag mottaget för några få tjänster jag gjort detta år. Hur går jag tillväga? Jag har fått de där inbetalningskorten till ska... |
|||
Kvar efter skatt?
Bäste ekonomiproffs |
|||