Prenumerera Ekonomi
Bevis
HEJ! |
|||
Byte av avskrivningsmetodEn enskild firma har skrivit av sina inventarier enligt restvärdemetoden (25 % av IB bokfört värde) i åtskilliga år. Eftersom inventarierna aldrig bli... |
|||
Kvar när firma avslutas?Jag har en fråga som gäller en kille som upphörde med sin firma under 2005. Per 2005-12-31 fanns det kvar några försenade kundfakturor som det är okla... |
|||
Tradera
Hej! |
|||
fundering kring bokföring.
Hej har en liten fundering kring bokföring. |
|||
Hej på er, alla människor.
Är helt ny här, och kommer att starta en firma som inriktar sig mot IT, Säkerhet och Företags-konsultation. Kategori: Inköp |
|||
Verifikationer och bokning av avskrivningar
Hej, |
|||
Bokföra egna uttag
Hur bokför jag ett eget uttag? |
|||
Handelsbolag
Hej |
|||
Är det moms på bankkostnader?Är det någon som vet om det är moms på bankkostnader? Det gäller plusgirot i detta fall men det är väll alltid samma. Jag har för mig att det inte är... |
|||
Tradera, Ebay etcHej, verkar som en hel del personer säljer nya saker via olika auktions-siter. Antar att många av dessa har någon firma registrerad, annars kan det vä... |
|||
Bokföringsprogram
Hej! |
|||
Tradera ebay etcHej, verkar som en hel del personer säljer nya saker via olika auktions-siter. Antar att många av dessa har någon firma registrerad, annars kan det vä... Kategori: Inköp |
|||
Boka Moms?
Hej |
|||
Avsluta året i SPCS
Hej |
|||
Konto för webbhotellkostnader?
Hej, |
|||
Bokföring i excel...
Hej! |