Prenumerera Ekonomi
shoppa fake märke kläder från internetNågon som vet hemsidor där man kan hitta fejka märkes kläder,Accessories, skor såsom märkerna "Dolce Gabbana", "Disel", "gucci","armani" och m... Kategori: Inköp |
|||
Moms på telefonräkning hyra etc. öresutjämning
Ytterligare en dum fråga. |
|||
Överlåtelseavgift
Hej! |
|||
vad ska överföras fr föregående år?
Hej! |
|||
Momsavdrag utan att belasta resultatet i ABSäg att jag köper en miniräknare för att till störst del använda i företaget. Istället för att använda pengar från företagets kassa eller bankmedel ta... |
|||
F-skatt som enskild firma?Man behöver väl inte F-skattsedel som enskild firma? |
|||
Vad skall fyllas i på den preliminära självdeklarationen?
Hallå! |
|||
EK enskildfirma
Nu har jag bokfört lite. |
|||
Eget Uttag
HEJ PÅ ER! |
|||
En fråga tillFöretaget är "precis" nystartad. Jag har inte bokfört något ännu. Allting vi har köpt än så länge, inredning etc. har vi betatalt med privat kort. Hur... |
|||
Många frågor ang. Bokföring enskild firma
Hallå, |
|||
vad bör man tänka på vid övergång till AB
vad bör man tänka på vid en övergång från ett kommanditbolag till ett aktiebolag? |
|||
MomsavvikelseJag gör företagts momsredovisning i programmet SPCS och har de senaste månaderna fått en momsavvikelse där vi betalat för mycket moms. Hur hanterar/ko... |
|||
Redovisning av olika momssatser
Hej, |
|||
Betalning från utlandet - utan faktura
Hejsan, |
|||
Hur betala "hjälp" i EF
HEJ IGEN! |
|||
Bokföring vid försäljning i annan valuta
Hej! |
|||
balansrapportSkulle någon vänlig själ kunna förklara för mig på ett pedagogiskt sätt hur man använder balansrapporten i praktiken? Jag förstår verkligen inte hur d... |
|||
Mobiltelefon
Tänkte fråga om ni tror det är okej att köpa en mobiltelefon på företaget men inte betala abonemang och räkningarna på företaget? |
|||
Egen insättninbg vid nystart av HB
Jag och en kompis skall starta ett företag nu och vi har bestämt oss att lägga in 10.000:- var i företagets konto ! |
|||