Prenumerera
Ekonomi
"Anskaffningskostnad inventarier" vid nyregistrering ?
Hejsan. |
|||
Sälja abonnemangstjänster över internet
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Glömt att bokföra affärshändelse (kontantmetoden)Jag är delägare i ett handelsbolag. Vi bokför med hjälp av ett hemmasnickrat excelblad. Där för vi in alla våra försäljningar och utgifter m.m. Sen sk... |
|||
Dell?
Hej Kategori: Inköp |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Fel datum på Verifikation.
HEJSAN! |
|||
Medelantal anställda
Hej! |
|||
Programvara för bokföring och faktureringJag arbetar på heltid åt ett svenskt universitet. På kvällar och helger bedriver jag dock konsultverksamhet inom IT (webbutveckling, lite marknadsföri... |
|||
momskuld och momsdeklaration
Hej alla! |
|||
Nya bokföringsfrågor!
Nu är jag tillbaks igen. Nu har det gått ett tag och jag är igång. Men vartefter jag håller på så stöter jag på patrull! |
|||
Bankgiroanvändning för privat brukJag driver en enskild firma, men skulle skricka ett paket privat mot postförskott. Då det kräver att man har ett bank- eller plusgirokonto använde jag... |
|||
Hur bokför man överlåtelseavgiften????????????Hur bokför man överlåtelseavgiften???????????? |
|||
kontofundering (bordsfläkt)
hej alla! |
|||
Någon som har ett Spcs till salu?
Spsc bokföringsprogram sökes! |
|||
shoppa fake märke kläder från internetNågon som vet hemsidor där man kan hitta fejka märkes kläder,Accessories, skor såsom märkerna "Dolce Gabbana", "Disel", "gucci","armani" och m... Kategori: Inköp |
|||
Moms på telefonräkning hyra etc. öresutjämning
Ytterligare en dum fråga. |
|||
Överlåtelseavgift
Hej! |
|||
vad ska överföras fr föregående år?
Hej! |
|||
Momsavdrag utan att belasta resultatet i ABSäg att jag köper en miniräknare för att till störst del använda i företaget. Istället för att använda pengar från företagets kassa eller bankmedel ta... |
|||