Prenumerera Ekonomi
Vilket datum ska bokföras?Har köpt en inventarie för 5000 kr på företagets kreditkort (enskild firma) När jag bokför, vilket datum ska bokföras. Datumet då jag får varan i hand... |
|||
Skriva av söndrig dator
Min bärbara har gått sönder och det är inte lönt att laga den, hur gör jag egentligen för att "skrota" den? |
|||
Avdrag?
Med risk att ställa en dum fråga: hur funkar det här med avdrag? Vad (generellt) får man göra avdrag för när man driver enskild firma? |
|||
Hur bokför man i Handelsbolag (enl. kontantmetoden)
Ja som rubriken säger vill jag ha hjälp på vägen med min bokföring i mitt handelsbolag som bokför enligt kontantmetoden då vi har en låg omsättning. |
|||
Friskvård - träningskort
Får jag lov att bokföra mitt träningskort i företaget som en kostnad? |
|||
"Anskaffningskostnad inventarier" vid nyregistrering ?
Hejsan. |
|||
Sälja abonnemangstjänster över internet
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Glömt att bokföra affärshändelse (kontantmetoden)Jag är delägare i ett handelsbolag. Vi bokför med hjälp av ett hemmasnickrat excelblad. Där för vi in alla våra försäljningar och utgifter m.m. Sen sk... |
|||
Dell?
Hej Kategori: Inköp |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Fel datum på Verifikation.
HEJSAN! |
|||
Medelantal anställda
Hej! |
|||
Programvara för bokföring och faktureringJag arbetar på heltid åt ett svenskt universitet. På kvällar och helger bedriver jag dock konsultverksamhet inom IT (webbutveckling, lite marknadsföri... |
|||
momskuld och momsdeklaration
Hej alla! |
|||
Nya bokföringsfrågor!
Nu är jag tillbaks igen. Nu har det gått ett tag och jag är igång. Men vartefter jag håller på så stöter jag på patrull! |
|||
Bankgiroanvändning för privat brukJag driver en enskild firma, men skulle skricka ett paket privat mot postförskott. Då det kräver att man har ett bank- eller plusgirokonto använde jag... |
|||
Hur bokför man överlåtelseavgiften????????????Hur bokför man överlåtelseavgiften???????????? |
|||
kontofundering (bordsfläkt)
hej alla! |
|||
Någon som har ett Spcs till salu?
Spsc bokföringsprogram sökes! |
|||