Prenumerera
Ekonomi
SwedBank e-bokföring Hjälp mig!Skaffade förra veckan e-bokföring och gjorde ett litet misstag (tror jag). Jag har ju inte kommit igång med företaget ännu och ville bara prova på bok... |
|||
Periodiseringsfonder, delägare HBJag är relativt ny på detta forum och otroligt glad att jag hittat det. Jag är väldigt intresserad av ekonomi ö h t och hoppas på att arbeta med redov... |
|||
Nybörjare i bokföringJag är ganska ny på bokföring. Har kämpat och känner nu mig trygg i min uppgift. Vill därför tipsa andra nya och samtidigt få höra om de andra nyas er... |
|||
Bidrag till inköp
Jag har börjat få lite uppdrag på min andra specialitet: träningsläger och seminarium. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Momsavdrag
Hej! |
|||
Enskild firma förenklat årsbokslut - Mycket som belastar 6900 Övriga kostnader?Sitter med ett bokföringsprogram (BLA Start) och ska börja bokföra verifikationer för min enskilda firma med förenklat årsbokslut. I kontoplanen hitta... |
|||
Fråga om nummerföljd på fakturor
Hej! |
|||
Inget riktigt kvitto från Blocket vid annonsering
Jag lade precis ut en annons för firmans räkning på blocket. |
|||
Bokföra Rotavdrag med kontantmetod?
Hej fick så snabbt svar på min förra fråga så jag tar en till som besvärar mig. |
|||
Hur bokföra flera händelser av samma sort?
Hej! Ny här! |
|||
Inköp av datorprogram från USA
Hej! |
|||
Två frågor om inventarie (försäkringsersättning och försäljning)
Hej! |
|||
Vinst från ABHej, tänkte höra ifall någon har koll på hur man gör med aktieutdelning/fördelning av vinsten från ett AB. Hur ofta får man göra detta? finns det någo... |
|||
Ansöka om F-skattsedel
Hej! |
|||
Import och försäljning, hur mkt får jag kvar?
Hej! |
|||
F- eller FA-skatt?
Jag har blivit beviljad "Startaegetbidrag" och håller på att registrera firman. |
|||
Letar efter grossister/leverantörer till märkeskläder
Hej ! Kategori: Inköp |
|||
Allmäna frågor kringa att starta eget
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Avskrivning eller kostnad, 10000kr exkl moms
Hejhej |
|||
Expansionsfond
Hej! |