Prenumerera
Ekonomi
eFRedo
Har nu tagit hem eFRedo för att testa, se om det är programmet för mig. |
|||
Sälja bolag, hur minska skatten...
Jag har läst att man kan lägga pengarna i ett icke aktivt bolag som man ej rör i 5 år sen är det 25% skatt på vinsten. |
|||
Ett bolag, flera bolag, holding bolag....???
Vad är fördelarna med respektive variant. |
|||
08 nummer till mobiltelefon?
Någon som vet vilka som erbjuder denna tjänst. Har kamrater på JM som har det, men han vet ej hur det fungerar. Kategori: Inköp |
|||
vilken bolagsform passar bäst för detta ändamål?
Hej! |
|||
Egna utlägg
Jag har precis kommit igång med mitt egna företag ( enskild firma ) , |
|||
Lagerbolag, fördelar, nackdelar, hur fungerar det
Hej alla! |
|||
E-bokföringJag bokför i excel + Visma SPCS. Det borde definieras som e-bokföring eftersom jag hämtar transaktioner från internetbanken och låter excelmakro skapa... |
|||
Kjöp av firma
Hej! |
|||
Våningssängar och enkelsängarJag undrar om någon vet var jag kan köpa ett stort antal billiga våningssängar och enkelsängar för en vandrarhemsverksamhet Kategori: Inköp |
|||
Det ultimata bokföringsprogrammet till Mac?
Jag vill ha följande i ett program till Mac OSX. |
|||
Importera från Usa och sälja via webbshopNågon som vet hur det funkar med att importera från USA? Jag funderar på att ev. starta en e-handel och jag har sett produkter i USA som jag gärna sku... Kategori: Inköp |
|||
Svensk moms eller ej på frakt till Norge?Hej! När man som företagare skickar en vara till en kund i Norge så är det ju en export. Varorna skickas alltså utan moms från mig i Sverige, och sen... |
|||
alla dessa avdrag
hejsan! |
|||
Avdrag
Hej jag är ny på forumet även ny som företagare, och jag har några frågor om avdrag för AB företag. |
|||
Läs/arbets/terminal-glasögonHej. Jag undrar undrar över mina nyinköpta läs/arbets/terminal-glasögon. Hur stor del kan jag dra av och på vilket konto i min enskilda firma? Jag sys... |
|||
Hur bokföra färdbevis som betalats med mobilen?
Hej alla kunniga och hjälpsamma forummedlemmar! |
|||
Uppge företagets verksamhetHur ska man göra om man inte vill skylta med företagets verksamhet för att undvika att konkurrenter snokar? Enligt Bolagsverket är man skyldig att upp... |
|||
Rekvisition?
Hej! |
|||
Söker en investare till ett liknande 118100 tjänst (nummerupplysning)
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||