Prenumerera Ekonomi
Bokföra lager och lagervärde
Hej, |
|||
Företagsbil - vad tycker skatteverket?
Hej, |
|||
Bokföring semesterlön
Hej, |
|||
Bokföring av inköp av tjänster?
Hej |
|||
MobiltelefoniHej, jag håller på att starta upp en enskild firma. Vill få tips på billigaste mobtele operatör. Månadskostnad hur många minuter ant sms mms åså vidar... Kategori: Inköp |
|||
Avtal mellan leverantör och butik
Har en liten fråga som jag gärna skulle vilja ha svar på. Kategori: Inköp |
|||
Hur bokföra försäljning av mobiltelefon?Hur bokföra försäljning av mobiltelefon, som jag köpt in från en privatperson? |
|||
Bokfört fel under en längre tid. Behöver hjälp för att rätta till detta.
Hej, |
|||
Bokföring av mikrofon för live- och studiobruk
Hej! |
|||
Fyra frågor
Hej tack för ett fantastiskt forum. |
|||
Avdrag affärslunch
Om man tar en affärslunch 2 pers så är alltså avdraget upp till 90kr per person och 60kr per person för fika. |
|||
Hur bokför jag pengar som kommit till skattekontot?Har nu fått tillbaka pengar till skattekontot. I min bokföring ligger pengarna på konto 1650, hur gör jag nu? :o |
|||
Lösa ut delägare med aktiemajoritet.Driver tillsammans med en partner ett AB sedan 5 år tillbaka. Företaget har cirka tio anställda och vi har i dag god lönsamhet. Omsättningen uppgår ti... |
|||
Slopad revisor - Skv knackar på dörren?
Hur mycket större tror ni risken är att Skatteverket kommer göra revision om man registrerar ett nytt AB utan revisor? |
|||
Inköp av programvara från annat EU-land
Vad gör jag med ett inköp av en programvara (licens) från ett annat EU-land? |
|||
När kan jag starta AB utan revisor?
Lagen träder i kraft 1:a november. |
|||
Köpa boende med vinstmedel i stället för skattat kapital?
Hej, |
|||
Mobiltelefon med abonnemang till företaget...Jag driver en enskild firma och har tidigare använt min privata mobiltelefon till företaget, men nu har den mer eller mindre gett upp Grrrrr... så må... Kategori: Inköp |
|||
Bokföring i AB så här enkelt?
Hej! |
|||
Lägga på skatt och avgifter
Hej! |
|||