Senaste inläggen
ngn dela med sig sin AffärsplanNågon som kan dela med sig sin Affärsplan borde vara kul och läsa osv. Eller om ni vet där det finns hemsidor man kan kolla ?! Kategori: Affärsplanen |
|||
Posten Betalväxel
Någon här som har erfarenhet av Postens tjänst Betalväxel? |
|||
Sittskyddet
Återförsäljare för Sittskyddet sökes. Jakt & fiskeaffärer, Skidaffärer, Barnaffärer och många andra affärer kan sälja dessa. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kompanjon sökes (systemerare el. dyl.)
Jag arbetar som konsult inom telekom och har arbetat inom IT- och telekom under drygt 20 år i roller med en i huvudsak affärsmässig profil. De senaste fem åren har jag drivit en egen konsultverksamhet, vilket lett fram till en ny affärsidé. Jag vill förverkliga denna tillsammans med någon och starta ett gemensamägt bolag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hyra?
Någon som känner till ungefärliga kvm pris för kontorslokal i en stad med cirka 100.000 invånare? |
|||
bra företagsnamn få ersättning
Hej
Kategori:
Feedback
|
|||
Faktura på 0 kr?
Hejsan! |
|||
Gratis Affärsplan
I samarbete med Mamut StartaEget erbjuder vi ett kostnadsfritt program för dig som håller på att starta eget företag! Kategori: Affärsplanen |
|||
Värdepappershandel i enskild firma
Kan man registrera en enskild firma som har som verksamhet att bedriva handel med aktier, optioner och övriga värdepapper? |
|||
Är detta rätt bokfört?
Jag har sålt min första nya vara och fått betalt i förskott. Pengarna för vara+frakt har kommit in till mitt pg konto och jag har postat varan och betalat frakten med kassan. Men...jag undrar om jag gjort rätt när det gäller betalningen av frakten? |
|||
Sälja vara till annat land; HJÄLP!
Jag säljer hobbymaterial och har sålt lite varor till både inom EU och utanför. Nu sitter jag här med bokföringen och vet inte hur jag ska kontera! |
|||
safespeed
Hej. För 399 kr/år, är man fri från tre fortkörningsböter per år. Detta gäller Kategori: Off Topic |
|||
Värt att starta eget?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
När jag säljer mot postförskott
Hej och hå. |
|||
Bokföring av försäljning av inventarier för restvärde.
Hej! |
|||
Hur fungerar momsen ?
Hejsan |
|||
Søker samarbeidpartner helseagentur i Sverige
Hei, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Riskkapital
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
ePlusgiro privat i enskild firma
Jag har nyss startat enskild firma och vill använda mitt privata ePlusgiro i firman. Först var jag inne på att ändra till ett företgsplusgiro men enda skillnaden blir väl att jag kan registrera ett firmanamn på kontot? |
|||
Angående fakturering när köparen betalar i förskott
Hej! Ännu en fråga från en orolig/ivrig nybliven företagare. Hoppas någon vänlig själ tar sig tid och svarar på denna. |
|||