Senaste inläggen
Webbutik??
Hejsan, är väldigt ny här, så hoppas det här blir rätt... 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
momssatser?
Hej, håller på att starta upp ett litet företag vid sidan om min anställning. Jag är lite osäker på momssatserna. Stämmer detta. Jag ska sälja |
|||
Skor, väskor och kläder från kina, Japan Och USA
ja undrar hur mycket tullen och frakten kostar på ett ungefär för skor och väskor från kina, Japan och USA? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vilka viktiga grejer att veta innan man startar en e-handeljag har suttit och tänkt nu på att starta en internet butik eller börja och sälja på trader, ebay.se eller blocket lite varor. Vad hur mycket kostar det? Och vad bör jag tänka på innan jag startar en internet butik? Kategori: E-handel |
|||
Prelskatt!
Hejsan! |
|||
Inköp av lite lådor och sånt..
Hejsan! |
|||
Hur säljer man mask?
Idéer på hur man marknadsför: Kategori: Allmänt |
|||
Bedriva verksamhet gemensamt - vilket är det bästa sättet?
Tjabba, |
|||
Avskrivningar maskiner och inventarier.
Hejsan! |
|||
Upplupna semesterlöner.
Hejsan! |
|||
Nytt företagsnamnOm ett företag byter företagsnamn, går det då fortfarande bra att bokföra fakturor med det gamla namnet, eller måste företagsnamnet på fakturan vara korrekt? |
|||
Sänkta arbetsgivaravgifter för enmansföretag
ute på nuteks sida kan du läsa En tillfällig sänkning av arbetsgivaravgifter för den första person som anställs infördes den 1 juni 2006, vilket innebär att enmansföretagare endast betalar ålderspensionsavgift på 10.21%. Sänkningen gäller t... |
|||
Vilken valuta i fakturan?Vilken valuta bör jag använda mig av i fakturan vid försäljning till annat land? Svenska? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
IT Café lite hjälp?.
Hej!. Kategori: Allmänt |
|||
50 ny attraktiva handväskor indisk
50 attraktiva handväskor .( Soory if my swedish is too bad) Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Angående det här att vara redovisningskonsult....
Hej, |
|||
Jello.se något för mig?
Använder ni Jello.se? Kategori: Allmänt |
|||
Vilket konto
Hej! |
|||
Dilemma, företagsnamn. Vem har företräde?
Jag vet inte om jag postar i rätt del av forumet, men någon moderator får väl flytta tråden till ett mer passande område. |
|||
Avdrag för matkostnad på jobbresa
Jag har enskild firma och reser och marknadsför mina varor. |
|||