Senaste inläggen
SNÄLLA HJÄLP!
Hej! Jag har startat ett företag med skolan, alltså UF-Företag. Kategori: Allmänt |
|||
Enkel fråga.Om jag tex. köper en bokföringsbok, så bokför jag den under konto 4010, inköp och 1930 checkräkningskonto. Men ska jag bokföra den någon mer stan , t.ex. lager eller inventarie??? |
|||
Fakturering och bokföring i SPCS enligt bokslutsmetoden
Hej! |
|||
halo
hej alla där ute. |
|||
Tycker jag får hög prelskatt.
HEJSAN! |
|||
enskild filmaär i uppstarten av en enskild firma och tänkte vara väldigt passiv i början och lära mig eftersom... nu till mina frågor, inte måste man registrare sig på bolagsverket, för har ingen lust att betala 1000 kr om jag inte måste... har varit in på företagsregistrering... visst är det f-skattesedel och ansökan om moms som jag måste ha för att kunna köra... Kategori: Allmänt |
|||
Sekretessavtal
Är det någon som vet om det är möjligt att få till ett giltigt sekretessavtal elektroniskt? |
|||
Vill du sälja den senaste tekniken?
4 platser. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bästa boken om bokföringVilken är det? |
|||
Böcker om affärsidéer?Finns det? Och vilken är bäst? Kan man verkligen ge bort en affärsidé i en bok? Tänk om den blir en succé, har författaren rätt till procent då? Kategori: Affärsidéer |
|||
Traktamente
Om jag ska bokföra traktamente. Hur gör jag då? |
|||
ngn dela med sig sin AffärsplanNågon som kan dela med sig sin Affärsplan borde vara kul och läsa osv. Eller om ni vet där det finns hemsidor man kan kolla ?! Kategori: Affärsplanen |
|||
Posten Betalväxel
Någon här som har erfarenhet av Postens tjänst Betalväxel? |
|||
Sittskyddet
Återförsäljare för Sittskyddet sökes. Jakt & fiskeaffärer, Skidaffärer, Barnaffärer och många andra affärer kan sälja dessa. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kompanjon sökes (systemerare el. dyl.)
Jag arbetar som konsult inom telekom och har arbetat inom IT- och telekom under drygt 20 år i roller med en i huvudsak affärsmässig profil. De senaste fem åren har jag drivit en egen konsultverksamhet, vilket lett fram till en ny affärsidé. Jag vill förverkliga denna tillsammans med någon och starta ett gemensamägt bolag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hyra?
Någon som känner till ungefärliga kvm pris för kontorslokal i en stad med cirka 100.000 invånare? |
|||
bra företagsnamn få ersättning
Hej
Kategori:
Feedback
|
|||
Faktura på 0 kr?
Hejsan! |
|||
Gratis Affärsplan
I samarbete med Mamut StartaEget erbjuder vi ett kostnadsfritt program för dig som håller på att starta eget företag! Kategori: Affärsplanen |
|||
Värdepappershandel i enskild firma
Kan man registrera en enskild firma som har som verksamhet att bedriva handel med aktier, optioner och övriga värdepapper? |
|||