Senaste inläggen
Bekräftelse/Faktura
Vi säger att jag skall göra en hemsida med startsida och 2 undersidor. |
|||
Hur bokföra egen insättning av varor köpta innan start av EF
Jag är nyföretagare (EF) med massor av frågor! Här kommer några av dom: |
|||
Investerare Se här!
Vi söker investerare till ett mycket intressant projekt som kan ge bra avkastning på investerat belopp. Våra omkostnader är små och möjligheterna är stora. För mer information Maila marcus.brennerud@bredband.net Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fraktbolag - prisvärda alternativ
Detta är mitt första meddelande, så jag får passa på att tacka för ett mycket intressant och användbart forum. Jag har redan blivit mycket hjälpt utan att ens skriva in någon egen fråga. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföring av försäljning av förbrukade inventarier
Hej, |
|||
Anställd och tjänsteleverantör
Hej. |
|||
Tillverka matbrickor
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Angående skatter
Hej, Kategori: Off Topic |
|||
Export/import nätverk?
Hej alla på forumet! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Glömt kortet och måste skicka REK.
Hejsan! |
|||
Annonsmäklare
Jag undrar om ni känner till någon bra annonsmäklare som kan ta hand om försäljning av annonser på min webbplats kurslitteratur.se. Kategori: E-handel |
|||
Enskild firma inom webbutveckling/design
Tja! Jag funderar väldigt starkt på att starta en enskild firma. Har läst på lite men jag fastnar på vissa saker som bokföring, skatt och moms. Kategori: Allmänt |
|||
Import av kläderTjenare allihop. Har tittat lite på kläder i kina, vad är det som gäller med licenser o kvoteringar osv. hur ska man böra sig åt med det? Tacksam för svar! hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enskild firma versus AB
Någon som kan hjälpa mig med fördelar och nackdelar kring enskild firma och AB? |
|||
A-kassa. Anställd OCH egen företagare.
Bakgrund: |
|||
Konto för ingående kreditfaktura?
Hejsan |
|||
Hjälp! Inköp av begagnad dator, hur bokför jag det?
Hej hopp! |
|||
Terminalglasögon
Någon som vet hur det ligger till med terminalglasögon? Jag kan köpa det på firman? Har en enskild firma och ett aktiebolag. Skulle helst vilja köpa det på den enskilda firman. |
|||
Hyresfastigheter
Hej på er!! Kategori: Affärsidéer |
|||
Böker/Ljudböcker
Hej alla, Kategori: Affärsidéer |
|||