Senaste inläggen
Myndighetsranking 2006 - Företagarna
Företagarna har för tredje året i rad mätt hur småföretagen upplever bemötandet och servicenivån hos olika myndigheter då en viktig politisk åtgärd för att stimulera företagandet är att minska företagens administrativa börda. |
|||
Köpa ut tjänstebil
Hej, jag har fått erbjudande att köpa ut min tjänstebil från leasingbolaget. Jag funderar att köpa ut den på firman (Enskild firma) och fortsätta att köra den som tjänstebil. Hur bokför jag den? Kan jag dra hela beloppet på en gång (Bilen är 6 år) och kan jag dra momsen? |
|||
EF - Egna uttag
Är på G och ska starta upp en EF. |
|||
Hur ska jag göra?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Frågor..
Hej! Mitt namn är Christine, jag håller på med ett arbete i skolan och skulle vara väldigt tacksam om någon skulle vilja ta sig tid och svara på två frågor. Kategori: Allmänt |
|||
Extrajobb
Hej! Är ute efter ett extrajobb. Så är det någon som har något intressant så maila gärna på danielkarlsson630@hotmail.com Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kvinnliga företagare!
Finns det några kvinnliga företagare som vill svara på några frågor om detta? Kategori: Allmänt |
|||
Skatt/moms och avskrivning?
Hej gott folk! |
|||
Utbildning?
hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Bokföra ev inventarier
Om man köper in byggmaterial, fönster etc för att göra i ordning |
|||
Entrepreneur of the Year 2006
Den 27 november koras Sveriges främsta entreprenör 2006 på Konserthuset i Stockholm. Kategori: Nyheter |
|||
Hjälp med att skriva dataprogram...
Vet inte om detta hamnar rätt nu, men annars får en moderator gärna flytta på det... 🙂
Kategori:
Allmänt
|
|||
Tryckerier & Hemsida
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Göra webbsida själv??
Har lite funderingar kring en webbsida och programmeringskunskaper.. Kategori: E-handel |
|||
Hur länge innan man får besked?Denna fråga finns säkert besvarad men jag hittade den inte när jag sökte. Hur länge tar det innan man får besked angående sitt företag, registrerade allt på företagsregistrering.se igår kväll... Kategori: Allmänt |
|||
Skicka paket utanför EU
Jag har fått beställningar och har skickar paket till slutkund utanför EU men är rädd för att jag har gjort fel. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
hallå flickor och pojkar
är det någon som vet nånstans i stockholms om trådet där man kan ta en bokförings kurs? |
|||
Förslag på företagsnamn till en webbbutik med väskor o skortänkte starta en internet butik med väskor, skor och smycken någon som har något förslag på vad den ska heta? Helst inget med fashion eller med svenska bokstäver.... Kategori: Feedback |
|||
Kvalitetssystem och verksamhetsutveckling
Hejsan Kategori: Allmänt |
|||
Utländsk moms
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||