Senaste inläggen
Lokal Enköping
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tänk om jag inte klarar av det?
Hej hej på er Kategori: Off Topic |
|||
rekommendera översättare
Letar efter företag som kan översätta texter från engelska till svenska och tyckte jag kunde börja med att fråga här först. Kategori: Allmänt |
|||
hur få ut sin marknadsundersökningsenkät till rätt målgrupp??
Ska börja med min marknadsundersökning nu, och har knåpat ihop en enkät... Kategori: Affärsplanen |
|||
Avdrag milersättning med egen bil
Hej alla. |
|||
Möjligheter för riskkapital trots svagare konjunktur
Investeringstakten ökade och värdet av riskkapitalbolagens avyttringar blev rekordhögt under 2007. Det visar den senaste rapporten om riskkapitalbolagens aktiviteter under fjärde kvartalet och fjolåret, som har sammanställts av Nutek, Svenska Riskkapitalföreningen och Innovationsbron. Kategori: Nyheter |
|||
Momssats på ribcharter?Stämmer det att ribcharter är belagt med 6% moms? |
|||
Ute efter profilprodukter, textillappar? ..Massproduktion?
Hej alla företagare! Kategori: Inköp |
|||
Köpa datorJag funderar på att köpa en bärbar dator med telia mobilt bredband. Telia har ju lite erbjudande där man får datorn om man tecknar abonnemang men hur bokför jag det? Kan jag bokföra det som löpande utgift istället för att göra avskrivning? Kategori: Inköp |
|||
Faktura > 5000 kr
Hej! |
|||
Moms på faktureringsavgift?Är det ingen moms på faktureringsavgiften? Kan man inte fakturera 9995kr faktureringsavgift och 5kr för en dator? lite överdrivet men vilka regler gäller för faktureringsavgifter. |
|||
Hitta säljare?Någon som kan rekommendera eller ge mig råd om hur jag hittar en säljare med f skattesedel, det va inte det lättaste måste jag säga :nono Kategori: Allmänt |
|||
apportegendom vid start av AB
Hej! |
|||
Momsdeklaration,
Hej, |
|||
Hur fakturerar jag mina egna kostnader?
Hej |
|||
Starta webbshop, inköp etc, hjälp!
Hejsan Kategori: Inköp |
|||
Offentliga upphandlingar
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Hur lägger ni upp er bokföring?
Jag kör blinfo leverantör, fakturering, lön, bokföring. |
|||
Bokföring i andra eu länder?Är det några större skillnader att bokföra åt ett företag i andra eu länder? Förutom olika datum och belopp för skatter och sådant. |
|||
Säljare på provision vilka kostnader?
Om vi anställer en provisionssäljare. Hur beräknas sjuklön om man blir sjuk... Vilka fler kostnader har man... |
|||