Senaste inläggen
samarbetspartners sökes!
vi håller på att starta upp ett företag som heter Pro Street Styling. För tillfället väntar vi på svar från finansiärerna. Vi söker nu samarbetspartners så att det finns klart när vi startar upp. Möjligtvis att vi kan sälja åt er redan innan då vi har tillgång till en mindre "lagerlokal" Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hur bokför jag bensinkostnaden?
Hej! |
|||
Hur bokför jag kvittning av skuld.. kortförsäljning
Så här ligger det till. |
|||
Faktura problem
Hejsan |
|||
Avdrag Bredband, rum, m.m
Hej hej |
|||
Mozilla prylar VS MS
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Tjänstebil istället för lön vid deltid.
Kan man som ersättning för jobb ta BARA en tjänstebil? |
|||
Banklån/kredit som företagare
Hur fungerar det att låna pengar till ett företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Dela Lokal?
Söker en eller flera personer som man kan dela kontor med. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Mall Affärsplan
Finns det någon tom "affärsplans-mall" man kan hitta någonstans? Kategori: Affärsplanen |
|||
Bokföra ändringsverifikation
Jag lyckades vara lite snabb när jag la in 2 verifikationer i SPCS. Jag glömde byta datum så de hamnade på samma som senaste verifikation och det verkar inte gå att ändra datum. |
|||
Usb-minnen med 1-4 färger alt. gravyr! (Garanterat sveriges billigaste)
Observera att detta är specialpriser för företagande.se och kan endast beställas via mail eller telefon. Se vår websida för att kontakta oss. http://www.tryckeributiken.se/ Kategori: Till salu |
|||
Feedback http://www.tryckeributiken.se
Jag skulle gärna vilja ha lite feedback på http://www.tryckeributiken.se Kategori: Feedback |
|||
Delägare till nytt projekt
Har ett stort projekt på G, och söker nu en delägare som även då fyller formen som finansiär. (Allt delas på jämt, såklart) Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tvåspråkligeller kanske trespråklig utbildning rdan från födseln är en bra start för ett barn om man fortsätter till vuxen ålder. Detta ger barnet mycket mera möjligheter som EGENFÖRETAGARE. Ett litet ex.. När min son var 3 år var vi i stadsparken i Riga och han cyklade med stödhjul och hjälm på huvudet. Vi pratar svenska och mot oss kommer en liten kille so... Kategori: Allmänt |
|||
Utbildning egen företagare/entreprenörGick ut gymnasiet för ett år sen och har sen dess jobbat på ett halv kasst jobb och har ni kommit underfund med att jag vill bli egen företagare/entreprenör. Funderar nu på att börja plugga på högskola/universitet på någon relevant utbildning inom detta område. Men har hört att en del jag pratat med tycker att jag iställer ska testa vingarna redan... Kategori: Allmänt |
|||
företagande föräldrar sökes!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skita i preliminär självdeklarationHalloj, jag har nyligen startat ett företag (HB) och sitter med den preliminära självdeklarationen. Det är en lagom rolig gissningslek... Kan man inte bara skita i att skicka in den preliminära självdeklarationen eller kommer SKV höra av sig efter ett tag och börja gnälla då? Tänkte det kan vara värt att kolla iaf ;). I mitt fall handlar det inte... |
|||
Hjälp med Kapital,
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fem myror är. . .
Osäker på vart jag ska posta detta men ni brukar hålla ordning så jag tar en chans. Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||