Senaste inläggen
SKVför att inte återupprepa mig så har vi här en särskild länk där man kan ta upp SKV-relaterade dumheter. Kan det även finnas de som har svaren???????? |
|||
Sommarpersonal under 18 år?
Det verkar finnas många som "vet hur det ligger till" men jag hittar inget om det så jag försöker här. Hoppas jag la det i rätt forumdel. |
|||
Hur göra med begagnad invetntarie?
Vi har köpt en begagnad autoklav, steriliseringsapparat, för 18000 kronor. (Nypris ca 40000 kr). Den förre ägaren har skrivit av den helt och hållet i sitt företag. Nu funderar jag över om jag också behöver skriva av den på x antal år eller om jag kan dra av summan direkt eftersom den redan är avskriven en gång... |
|||
förbrukningsinventarie eller inte...
Hej! |
|||
webshop
hej! |
|||
Vilken företagsform passar min situation?
Hej! |
|||
Vårt namn "snott"
Hej på er! |
|||
Dela på butiken......
Jag vet inte mycket om att driva företag, men tanken har alltid funnits där att det vore kul. |
|||
Bokföra biobiljetter,
Hej, |
|||
HJÄLP med dator!
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Lite frågor ang. moms redovisning.
Hejsan! |
|||
ekologisk klädewstillverkning med egen designJag kommer, enligt planerna, att starta ett eget klädesmärke där jag designar kläderna själv. min affärsidee handlar lom att få plaggen unika och ganska personliga, ingen massproduktion. Jag vill också att plaggen skall vara ekologiska och gärna rättvisemärkta. Någon som har något förslag eller kontakt innom ett företag som syr upp kläder som uppfy... Kategori: Inköp |
|||
Leverantörsreskontra problem...(BLinfo)
Kör BLinfo. |
|||
Egna Insättningar egna uttagVid uppstarten av ett företag har jag redan ett varulager som jag samlat på mig genom åren, företaget ska sälja antika-föremål samlarsaker m,m. Kan detta bokföras som egen insättning. Kan jag ta med min släpvagn i företaget? Blir det också egen insättning. När jag sedan säljer nån pryl. Kan jag då kvitta mina insättningar med egna Utag. Alltså om... |
|||
Blogg för SEO
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Bidra med affärsidéer till Startup SwedenHar du en affärsidé kring en webbtjänst som du inte vill eller kan genomföra själv? Dela med dig av den på www.startupweekend.se/ideas/ så kanske det blir verklighet av den redan om ett par veckor. Kategori: Affärsidéer |
|||
Gratis hemsida!
Nu vet jag inte om jag har valt rätt plats att posta detta inlägg så modsen får gärna flytta på inlägget rtfm 😃
Kategori:
Allmänt
|
|||
Ekonomisk modell för agenturJag behöver tips och råd kring hur ekonomiska modeller för agenturer kan se ut. Vad är brukligt? Är den ekonomiska ersättningen procentuell, fast ersättning, kombination av olika? Annat man ska tänka på? Kategori: Allmänt |
|||
Hitta leverantör!
Hejsan. Kategori: Inköp |
|||
Duktig säljare med F-skattsedel sökes för lättsåld produkt
Våra kryddor från Fiddes Payne börjar finnas i de flesta livsmedelsbutiker och nu söker vi en säljare till i Stockholm, Småland, Östergötland. Kategori: Söker/eftersöker |
|||