Senaste inläggen
Produktblad
Jag söker efter ett/några gratisprogram där du kan göra egna reklamblad, sånt som man ska dela ut i brevlådor. Kategori: Allmänt |
|||
Hur utforma paket för hemsidor och grafisk profil?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bo på kontoretÄr det i praktiken något som hindrar att man skulle bo i sin kontorslokal, speciellt om man är egenföretagare, har en lämplig lokal och verksamhet och är ensamstående? För den som jobbar som konsult eller liknande så är det ju ganska liten skillnad mellan kontorsbehoven och lägenhetsbehoven, är väl eg mest en säng och garderober. Kök, badrum osv ha... |
|||
Demoprodukt - varor/inventarie?
Hur är bäst att göra, om det nu finns något val: Kategori: Inköp |
|||
Feedback!
Hejsan allihopa! nu har jag satt igång rejält med mitt företag, behöver nu feedback på hur den är.. säg allt. älskar feedback =D Kategori: Feedback |
|||
Bilförmån
Bilförmånen, läggs den på resultatet eller vinsten? |
|||
Säljare av webbplatser/Hemsidor
Vi söker drivna frilanssäljare av Webbplatser/Spamfilter/Hemsidor mm. till vårt webhotell. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Försäljning av inventarie, bokföra
Hej! |
|||
Tävling/utlottning på webbshop
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Webbshop utan lager
Hej, är lite nu inom detta ämne här kommer en nybörjar fråga: Kategori: E-handel |
|||
Inköpspriser
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Formex?
www.formex.se Kategori: Allmänt |
|||
Redovisning för små nystartade firmor
Freddelini som skriver igen med en ny idé. Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips och råd om prissättning
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Pris vid köp av företag?
Förstår att det är svårt att det är en svår fråga... men alla tips och råd som jag kan få är värdefulla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Regler angående om tävlingarJag har på sistonde funderat på att starta en webbplats där jag varje månad utannonserar om tävlingar. För att delta i tävlingen och vinna priser måste man skicka ett SMS som kostar ca 10 kr med svarne på frågorna samt en motivering, kort slogan eller likande. Intäkterna är tänkt att komma dels från SMS:en men också från reklam på sidan. Problemet... |
|||
Starta eget - Bu eller bä?Har sedan en tid funderat mycket kring att starta en firma vid sidan av mitt vanliga trygga jobb. Idén är en webbshop för att sälja produkter som idag inte säljs på nätet i större omfattning och oftast är beställningsvara i de butiker som säljer varorna. En marknad för produkterna finns och tillverkarna söker återförsäljare. Rent personligt har jag... Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra överföring mellan bankkonton?
Hej! |
|||
Gratis BudgetprogramDet MÅSTE ju finnas. jag behöver ett program som kan beräkna en balans och en likviditet och en resultatbudget till min affärsplan. Finns det några att ladda hem av typen: Mata in dina kända siffror - ut spottas en finfin liten budget åt dig 🙂 |
|||
Äventyrsföretag?
En annan idé jag har tänkt på är om man kanske skulle starta något äventyrscentrum för företag och privatkunder. Jag jobbade en gång på Dalarnas Äventyrscentrum och det var det roligaste jag gjort!! Kolla gärna in hemsidan www.dalarnasaventyr.se. Kategori: Affärsidéer |
|||